صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اخگرپور در گفت‌وگو با آنا خبر داد؛

پلمب سوله‌های غیرمجاز‌ جمع‌آوری و تفکیک پسماند در منطقه ۱۹ 

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران گفت: تعداد کارگاه‌های پلمب شده که به طور غیرقانونی به جمع آوری و نگهداری ضایعات و انواع پسماند اقدام می‌کردند، در طول این چند ماه اخیر چیزی حدود ۲۰ سوله غیرمجاز بوده است.
کد خبر : 922598

حسین اخگرپور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: در ادامه طرح جمع‌آوری کودکان کار و زباله‌گرد‌ها و پلمب محل‌های دپوی ضایعات  کار جمع آوری زباله گردها و پلمب کارگاه‌های غیرمجاز تفیک پسماند را در طول ماه‌های اخیر در دستور کار خود داشته است.

وی تصریح کرد: تا امروز در منطقه ۱۹ پایتخت چیزی نزدیک به ۲۷۰ تن پسماند و ضایعات از زباله‌گردها و اماکن مربوط به نگهداری و دپوی ضایعات جمع آوری کردیم.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ خاطرنشان کرد: تعداد کارگاه‌های پلمب شده که به طور غیرقانونی به جمع آوری و نگهداری ضایعات و انواع پسماند اقدام می‌کردند، در طول این چند ماه اخیر چیزی حدود ۲۰ سوله غیرمجاز بوده است.

پلمب ۱۰۰ سوله غیرمجاز جمع آوری پسماند و ضایعات در سنوات گذشته!

اخگرپور یادآور شد: در زمان اجرای طرح برخورد و پلمب کارگاه‌های غیرمجاز تفکیک پسماند در سنوات گذشته چیزی نزدیک به ۱۰۰ سوله غیرمجاز شناسایی، پلمب و بعضی از آن‌ها هم تخریب شده بود.

وی تأکید کرد: آماری از سوله‌ها و کارگاه‌های مجاز جمع آوری و تفکیک پسماند که در منطقه ۱۹ فعال هستند ندارم اما کار برخورد با مدیران کارگاه‌های غیرمجاز جمع آوری ضایعات با شدت و قدرت در هر ۵ ناحیه این منطقه ادامه خواهد داشت.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران تصریح کرد: علاوه بر برخورد با زباله‌گردها و پلمب کارگاه‌های غیرمجاز جمع آوری پسماند، کار ساماندهی و انتقال معتادان متجاهر و افراد بی‌خانمان‌ها به مراکز مربوطه نیز با جدیت دنبال می‌شود. 

اخگرپور با اشاره به اهمیت سلامت شهروندان تاکید کرد: ما در منطقه ۱۹ مثل سایر مناطق شهر تهران برای حفظ و تأمین سلامت شهروندان و افزایش زیبایی بصری در محله‌های مختلف، با اقدامات ناهنجار مثل جمع آوری غیرمجاز زباله و پسماند مقابله می‌کنیم و خوشبختانه تا کنون همکاری و همراهی شهروندان در این منطقه با شهرداری خوب بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر