صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در تهران اعلام شد

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در پایتخت را اعلام کرد.
کد خبر : 922408

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در پایتخت گفت: مأموران راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در روزها و شب‌های تاسوعا و عاشورای حسینی با آمادگی کامل در همه معابر سطح شهر حضور فعال دارند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین با توجه به برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در شب‌های پیش‌رو به همین منظور، تردد کامیون‌ها در این شب‌ها تا ساعت ۲ بامداد ممنوع است و کامیون داران نیز باید همکاری لازم را با مأموران راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه در معابر حاشیه‌ای تهران مأموران راهور تهران بزرگ مستقر هستند، در همین راستا از ورود کامیون به داخل شهر جلوگیری می‌شود.

سرهنگ موسوی‌پور همچنین توصیه‌ای به موتورسیکلت‌سواران داشت و گفت: از این افراد هم درخواست داریم که کلاه ایمنی داشته باشند و مراقب کودکان و عزاداران حسینی در این شب‌ها باشند و در محل‌های مشخص موتورسیکلت خود را پارک کنند همان‌گونه که برای خودروها در معابر تهران محل‌هایی برای پارک خودروها تعیین شده است.

وی در ادامه از مردم درخواست کرد با توجه به اینکه شب تاسوعا و عاشورای حسینی مردم تا دیروقت در مراسم حضور دارند در هنگام رانندگی هوشیاری لازم را داشته باشند زیرا خواب‌آلودگی، عجله و شتاب بی‌مورد حوادثی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر