صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۸ - ۲۴ تير ۱۴۰۳
آنا بررسی می‌کند؛

سکته ناقص همستر کمبت/ خاموشی رمزارز؛ موقتی یا همیشگی!

همستر کمبت صبح امروز ارتباط خود را با دنیای کاربرانش از دست داد و غیر قابل دسترس شد، اما مطابق با پیش‌بینی کارشناس حوزه رمزارزها ساعتی بعد در دسترس قرار گرفت؛ اما این کارشناس پیش‌بینی افزایش قیمت برای دیگر رمزارزها داشت.
کد خبر : 922319

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز خبر از دست رفتن  رمزارز همستر کمبت بر سر زبان‌ها افتاد و کاربران این کوین با شوخی‌های متفاوت و بحث های جدی رد بلاتکلیفی ترسناکی گرفتار آمده بودند. اولین واکنش تیم همستر کمب انتشار پیامی بود که حاکی از خبر داشتن آنان از مشکل پیش آمده و تلاش برای رفع مشکل داشت؛ اما این اتفاق مثالی بارز برای احتمالی وحشتناک در حوزه رمزارزها بود؛ خاموشی ناگاه و همیشگی!

همستر کمبت ساعتی بعد، همانگونه که کارشناس حوزه رمزارزها در گفت‌وگو با آنا پیش بینی کرده بود در دسترس قرار گرفت؛ اما این اتفاق بهانه ای شد تا آینده رمزارزها را مجددا مورد بررسی قرار دهیم که مشروح آن را می توانید در ادامه مطالعه کنید.

ترامپ پیروز می شود و رمزارزها اوج می گیرند!

عباس آشتیانی پژوهشگر حوزه بلاک چین و رمزارز درباره از دست رفتن ارتباط با همستر کمبت به  خبرنگارآنا گفت: هنوز برای قضاوت در این خصوص زود است، اما به نظر می‌رسد که این مشکل رفع شود. شایان ذکر است که توصیه به کاربران همچنان این است که این موارد را صرفا یک بازی بدانند.

آشتیانی ادامه داد: با توجه به شرایط پیش آمده برای جلوگیری از ضربه همستر به تلگرام بنیانگذاران بن و تلگرام قطعا سعی در حمایت و ایجاد یک پایان خوب برای این کوین خواهند داشت و بعید است اینگونه این رمزارز نابود شود.

وی افزود: با توجه به اتفاقی که برای ترامپ افتاد احتمال پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری قوت گرفت؛ در همین راستا کوین منصوب به وی نیز بیش از ۵۰ درصد رشد کرده است. با توجه به گزارش‌های دو روز پیش سی تی آی و پی تی آی و همچنین با توجه به حمایت ترامپ از رمزارز‌ها در کمپین‌های تبلیغاتی قیمت بیت کوین نیز در حال افزایش است.

آتشیانی ادامه داد: ترور نافرجام منجر به افزایش محبوبیت ترامپ در اکثر ایالت‌های آمریکا شده است و از آنجایی که رئیس جمهور سابق آمریکا در کارزار‌های انتخاباتی از توسعه بازار رمزارز‌ها حمایت می‌کرد، فضایی احساسی و مثبت در حوزه رمزارز‌ها شکل گرفته است.

این کارشناس رمزارز‌ها تاکید کرد: همچنین بازار رمزارز از دو روز پیش با توجه به شاخصه‌های اقتصادی روندی مثبت را در پیش گرفته بود. هم افزایی دو عامل ذکر شده قطعا بازار رمزارز‌ها را در جهت مثبت قرار خواهد داد. شایان ذکر است که رمزارز مربوط به ترامپ یک شوخی و نمادی از شخصیت وی و فاقد پشتوانه اقتصادی است.

وی تصریح کرد: در اصلاح به رمزارز‌هایی شبیه رمزارز ترامپ میم‌کوین گفته می‌شود و با توسعه فرهنگ فضای مجازی این رمزارز به نمادی از برخی از افراد شاخص تبدیل شده اند و آنها را به همان اندازه باید دید.

قیمت طلا و رمزارز‌ها افزایش خواهد یافت

این کارشناس تاکید کرد: قطعاً با توجه به فرهنگ مصرف گرایی مردم آمریکا دولت ایالات متحده مجبور به کاهش نرخ بهره بانکی است تا بتواند سرمایه‌های مسکوت در حساب‌ها را به جریان تولید و مصرف بکشاند؛ اما نکته حائز اهمیت این است که با خارج شدن سرمایه‌ها از حساب‌های بانکی بخشی از آن به سوی بازار طلا و رمز ارز‌ها خواهد آمد.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن انتخابات آمریکا و اثرات تورمی کاهش نرخ بهره بانکی دولت فعلی مایل به پذیرفتن مسئولیت -این موضوع نیست، اما به هر جهت دولت آینده آمریکا برای خروج از رکود باید تن به این اصلاح دهد و قطعا بازار طلا و رمز ارز متحول خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رمز ارز همستر
ارسال نظر