صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۸ - ۲۳ تير ۱۴۰۳
زیاری به آنا خبر داد؛

رشد ۵۶ درصدی شاخص عملکرد دانشگاه آزاد سمنان در ۲ سال

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان از رشد ۵۶ درصدی شاخص عملکرد این دانشگاه در دو سال خبر داد.
کد خبر : 922153

رضا زیاری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ شاهد افزایش مؤلفه فوق‌العاده خاص عملکرد این واحد دانشگاهی به ۱۲۵ واحد بودیم.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ میزان این شاخص ۸۰ بوده است، ادامه داد: در دو سال کار بی‌وقفه و براثر انضباط و اهتمام تمامی حوزه‌های فعالیتی دانشگاه در انجام امور محوله، در شاخص فوق‌العاده خاص واحد سمنان به میزان ۵۶ درصد رشد داشته‌ایم.

رئیس شورای تخصصی توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه این شاخص ارتباطی با افزایش ضریب‌های افزایش حقوق سالیانه ندارد، خاطرنشان کرد: این تصور که مؤلفه فوق‌العاده خاص با افزایش حقوق سالانه اضافه می‌شود صحیح نیست، چراکه این مهم ریشه در میزان همت و تلاش کارکنان داشته و ازجمله مشوّق‌های سازمان مرکزی در راستای بهبود عملکرد واحد‌هاست.

زیاری در توضیح شاخص‌های مؤثر در این مؤلفه حقوقی تبیین کرد: درآمد‌های غیرشهریه‌ای، کاهش زیان، افزایش پذیرش دانشجو، پاسخگویی و کاهش نارضایتی و شکایات، سرعت عمل در اجرای بخشنامه‌ها، چابک‌سازی و تعامل با نهاد‌ها و مراجع بالادستی از شاخص‌های مؤثر در ارتقای امتیاز فوق‌العاده خاص عملکرد واحد‌ها محسوب می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با تداوم بهبود عملکرد واحد مبتنی بر تلاش همکاران همچنان شاهد سیر صعودی این شاخص مهم و افزایش میزان دریافتی و در مجموع ارتقاء رضایتمندی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر