صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۲ - ۲۳ تير ۱۴۰۳
با هدف آسایش و ارائه حق انتخاب به مشتریان:

بانک تجارت مدیریت پیامک لحظه‌ای را به مشتریان خود واگذار کرد

بانک تجارت با هدف ایجاد بستر مناسب برای فعال‌سازی یا غیرفعال‌سازی پیامک لحظه‌ای حساب‌ها و کارت‌های این بانک، امکان مدیریت پیامک لحظه‌ای را از طریق درگاه‌های غیرحضوری برای مشتریان خود فراهم کرده است.
کد خبر : 922102

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای دستورالعمل بانک مرکزی مبنی بر لزوم عادلانه بودن کارمزد سرویس ‌پیامک، این بانک از تیرماه 1403، کارمزد پیامک را به‌صورت بسته‌های اعتباری برای مشتریان در نظر گرفته است.

در این گزارش آمده است: مشتریان بانک تجارت از این پس می‌توانند با توجه به الگوی مصرف خود، اقدام به خرید بسته‌های اعتباری پیامک با مبالغ 200، 500 یا یک میلیون ریالی کنند تا بر اساس تعداد پیامک‌های ارسال شده به آنها، مبلغ موردنظر از اعتبار بسته اعتباری پیامک کسر شود.

نکته قابل توجه در این طرح آن است که، سرویس مذکور، بدون تاریخ انقضا است، به صورت خودکار تمدید می‌شود و تا زمانی که بسته اعتباری به پایان نرسد، فعال خواهد بود.

علاوه بر این، در سرویس بسته اعتباری پیامک لحظه‌ای بانک تجارت مشتری می‌تواند برای دریافت پیامک‌های واریز و برداشت بر اساس مبالغ تراکنش تصمیم‌گیری کند. دریافت تمام پیامک‌های واریز یا برداشت، عدم دریافت پیامک‌های تراکنش زیر 200 هزار ریال، عدم دریافت پیامک‌های تراکنش زیر 500 هزار ریال، عدم دریافت پیامک‌های تراکنش بالای یک میلیون ریال در این سرویس پیش‌بینی شده و مشتری در صورت نیاز می‌تواند نسبت به ویرایش سرویس (تغییر شرایط دریافت پیامک واریز، برداشت، فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی) با مراجعه حضوری به شعبه و یا درگاه غیرحضوری اقدام کند.

مشتریان بانک تجارت در صورت تمایل به استفاده از این سرویس می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به شعب، از طریق درگاه‌های غیرحضوری شامل همراه‌بانک و در فازهای بعدی از طریق تلفن‌بانک، بانکداری اینترنتی و PG نسبت به فعال‌سازی، غیرفعال‌سازی و یا ویرایش سرویس پیامک لحظه‌ای واریز و برداشت بر روی حساب یا کارت خود اقدام کنند.

نکته قابل ذکر در رابطه با بسته اعتباری پیامک لحظه‌ای بانک تجارت این است که در این سرویس مشتریانی که آبونمان سالیانه فعال دارند تا پایان تاریخ انقضای آبونمان، پیامک‌های خود را دریافت خواهند کرد.

در صورتی که مشتری تمایل به فعال‌سازی بسته اعتباری نداشته باشد می‌تواند از طریق همراه‌ بانک تجارت صندوق پیام را فعال کرده و از این طریق به تمامی پیام‌های واریز یا برداشت از حساب خود (بدون محدودیت مبلغ تراکنش) به صورت رایگان دسترسی داشته باشند.

لازم به ذکر است امکان فعال‌سازی همزمان بسته اعتباری و صندوق پیام وجود دارد و مشتریانی که آبونمان سالیانه فعال دارند نیز می‌توانند صندوق پیام خود را از طریق همراه بانک فعال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر