صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۱۵ - ۲۷ تير ۱۴۰۳
ملی‌پوش سابق اهداف پروازی در گفت‌وگو با آنا:

دلیل افت تیراندازان را ضعف مربیان داخلی می‌دانم/ موفقیت بیرانوند به خاطر استعدادش است نه مربی

ملی‌پوش سابق اهداف پروازی گفت: محمد بیرانوند یک استعداد واقعی است و موفقیت‌های او هیچ ارتباطی با مربی ندارد.
کد خبر : 922088

سعید اسدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزای علم و فناوری آنا، درباره وضعیت تیم ملی تیراندازی و نتایج اخیری که کسب شده است، گفت: بین چهار سهمیه کسب شده، تنها محمد بیرانوند در اهداف پروازی توانست با مدال آن هم طلا کسب سهمیه کند و آن سه نفر در تیراندازی با تپانچه بدون مدال و با مقام های پنجم و ششم کسب سهمیه کردند.

قربانی زحمت کشیده اما تعصب او به استفاده از مربی داخلی کار دست تفنگ تپانچه داده است

وی افزود: به نوعی این مدل سهمیه گرفتن خوش شانسی بوده است. از آن زمان که دادگر فدراسیون تیراندازی را به آقای قربانی تحویل داد، او زحمت های بسیار کشید اما تعصب او به استفاده از مربی داخلی کار دست تفنگ تپانچه داد. یک زمانی باید یک مربی خارجی و به روز را می آورد اما اینکار را نکرد و بر ماندن مریم طالبی اصرار کرد. در هر مسابقه ای که شرکت کردند، امتیاز تیراندازان ما سیر نزولی داشت. به جز رستمیان، بقیه اعضا با امتیازات بسیار کاهشی نسب به مسابقه قبل به کار خود پایان می دادند.

دلیل افت تیراندازان را ضعف مربیان داخلی می دانم

ملی‌پوش سابق اهداف پروازی در مورد نتایج تیراندازان تاکید کرد: من چند بار به فدراسیون تیراندازی گفتم وقتی ملی پوشان در مسابقه ای شرکت می کنند رتبه همه تیراندازان را اعلام کنند و این طور نباشد که رتبه های بالا را اعلام نکنند. اصلی ترین دلیل افت تیراندازی را در ضعف مربیان داخلی می دانم. فدراسیون باید یک مربی خارجی اضافه می کرد.

موفقیت بیرانوند ربطی به مربی ندارد

اسدی در خصوص جوان ترین المپین پاریس گفت: محمد بیرانوند یک استعداد واقعی است و موفقیت های او هیچ ارتباطی با مربی ندارد. علاوه بر استعداد ذاتی او، یکی دیگر از عوامل پیشرفت وی هزینه هایی است که پدرش برای او انجام داده است. امیدوار هستم که به فینال راه پیدا کند. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد چه بسا طلا کسب کند. در تپانچه فقط به خانم رستمیان امیدوار هستم که بتواند به فینال هشت نفره صعود کند. فکر نمی کنم چهل امیرانی و امینی پژوه بتوانند به فینال هشت صعود کنند. طبیعتا آرزوی هر ایرانی است که ورزشکارانمان موفق شوند و مدال بگیرند اما نتایج آن دونفر امیدوار کننده نیست. باتوجه به شرایط و نتایج رستمیان، در المپیک مقام چهارم تا هشتم را کسب می کند. تیراندازی ورزش لحظه ها و هزارم ثانیه ها هست. ان شاالله علاوه بر بیرانوند، رستمیان نیز مدال کسب کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر