صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۶ - ۲۲ تير ۱۴۰۳
نرماشیری تأکید کرد؛

توسعه همه‌جانبه شهرستان نیکشهر در گرو تعامل با دانشگاه آزاد اسلامی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، توسعه همه‌جانبه شهرستان نیکشهر را در گرو تعامل با دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.
کد خبر : 921966

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر با حضور کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برگزار و ابوالفضل نژادعلی باغان به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر معرفی و از تلاش‌های امید یوسفی قدردانی شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این آیین بر ضرورت تعامل بیش از پیش دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر و سازمان‌های این شهرستان برای توسعه و تعالی منطقه تأکید کرد.

{$sepehr_key_472}

نرماشیری با اشاره به اهمیت بالا و نقش موثر مرکز نیکشهر، با داشتن بیش از ۳ هزار و ۶٠٠ دانشجو در این مرکز آموزشی و پردیس‌های تابعه، در توسعه همه‌جانبه این شهرستان، از مسئولان خواست که تعامل خود را با دانشگاه آزاد اسلامی گسترش داده و زمینه‌های تبدیل این مرکز به واحد و رشد روزافزون آن‌را فراهم آورند.

دبیر هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، تبیین راه‌حل‌های در دست اقدام برای رفع مشکلات مرکز نیکشهر را بیان کرد و گفت: از برنامه‌های لازم برای مرتفع کردن مسائل مرکز نیکشهر، افزایش کیفیت آموزشی، تأمین پرسنل اداری و اعضای هیئت علمی و اجرای طرح‌های اقتصادی دانش‌بنیان است که با انجام ایده‌آل آن می‌توان آینده‌ای روشن را برای این مرکز ترسیم کرد.

به گزارش آنا، مفتی عبدالغنی رئیسی امام جمعه اهل سنت شهرستان نیکشهر، حسین نکوئی فرمانده سپاه شهرستان نیکشهر، حجت‌الاسلام وحید بامری امام جمعه شهرستان نیکشهر، حجت‌الاسلام علی بامری رئیس اداره تبلیغات شهرستان نیکشهر، معتمدین، رئیس، معاونان، مدیران، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر و مرکز نیکشهر حضور داشتند.

نژادعلی باغان عضو هیئت علمی گروه ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر بوده و تجربه یک دوره معاونت علمی این مرکز دانشگاهی را در کارنامه اجرایی خود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر