صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۶ - ۲۲ تير ۱۴۰۳

رئیس جمهور منتخب درگذشت سید جواد حجازی و آیت‌الله نکونام را تسلیت گفت

رئیس جمهور منتخب در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت سید جواد حجازی و آیت‌الله علی نکونام را تسلیت گفت.
کد خبر : 921954

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، «مسعود پزشکیان» در پیامی با تسلیت درگذشت پدر قائم مقام دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: در این ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، از درگاه خداوند رحمان برای آن اسوه فداکاری و استقامت که همه زندگی خود را وقف خدمت به اسلام و انقلاب و انجام فعالیت‌های خیر و عام المنفعه در موسسه خیریه دارالایتام مهدیه کرد و تا آخرین لحظات عمر مروج و مدافع آرمان‌های والای شهیدان بود، رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش را مسئلت دارم.

متن پیام رئیس جمهور منتخب به شرح زیر است.

بسمه تعالی
برادر گرامی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید علی‌اصغر حجازی
قائم مقام محترم دفتر مقام معظم رهبری

ضایعه درگذشت پدر ارجمندتان، مرحوم سید جواد حجازی پدر گرامی شهیدان والامقام سید جعفر و سید باقر حجازی را صمیمانه به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض می‌کنم و در این ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، از درگاه خداوند رحمان برای آن اسوه فداکاری و استقامت که همه زندگی خود را وقف خدمت به اسلام و انقلاب و انجام فعالیت‌های خیر و عام المنفعه در موسسه خیریه دارالایتام مهدیه کرد و تا آخرین لحظات عمر مروج و مدافع آرمان‌های والای شهیدان بود، رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش را مسئلت دارم.

رئیس جمهور منتخب همچنین در پیامی با تسلیت درگذشت عالم وارسته و فقیه انقلابی، آیت‌الله علی نکونام تصریح کرد: آن مرحوم در طول حیات علمی پربار خود از محضر فقهای مبارز و علمای صاحب‌ضمیری بهره برد و خویشتن نیز شاگردان دانشمندی را تربیت نمود که باقیات صالحات ایشان به شمار می‌آید.

متن پیام رئیس جمهور منتخب به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم وارسته و فقیه انقلابی، حضرت آیت‌الله علی نکونام مایه اندوه و تاثر شد.
آن مرحوم در طول حیات علمی پربار خود از محضر فقهای مبرز و علمای صاحب‌ضمیری بهره برد و خویشتن نیز شاگردان دانشمندی را تربیت نمود که باقیات صالحات ایشان به شمار می‌آید. اینجانب، این ضایعه اندوه‌بار را به حوزه‌های علمیه، اعضای محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عموم بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم.
از درگاه خداوند متعال برای آن فقیه فقید علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان و دوستداران ایشان، صبر و تسلی خاطر مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر