صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۵۳ - ۲۱ تير ۱۴۰۳

آل کثیر: قراردادم یک ساله است، تلاش می‌کنم به پرسپولیس کمک کنم/ انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم+فیلم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قراردادم با باشگاه پرسپولیس یک ساله است.
کد خبر : 921905

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی آل کثیر بعد از تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه یک سال دیگر با این تیم تمدید کرده است اظهار کرد:همیشه فصل به فصل مسابقات سخت تر می شود و امسال باید تلاش کنیم تا موفقیت ما بیشتر شود. وقتی مربی عوض می شود کار سخت می شود ولی ما بازیکن حرفه ای هستیم و کار خودمان را انجام می دهیم. هنوز البته هیچ صحبتی با سرمربی جدید تیم نکردم.

وی در خصوص اینکه چقدر شانس آقای گلی دارد گفت: ما تلاش خود را می کنیم. اگر گلی زده می شود به خاطر تلاش بازیکنان همه تیم است ولی امسال هم تلاش می کنم به بهترین شکل کار کنم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص جدایی برخی بازیکنان این تیم گفت: من فقط می توانم درباره خودم حرف بزنم و اطلاعی هم از وضعیت باشگاه ندارم. فقط امیدوارم بازیکنان خوبی جذب شوند چون در لیگ نخبگان هستیم و در هر پست دو بازیکن خوب می خواهیم.

آل کثیر در خصوص اینکه ایا می تواند به تیم ملی دعوت شود گفت: من انتظار داشتم امسال دعوت شوم، امسال گل زدم و تیم ما هم قهرمان شد ولی نمی دانم! به هر حال نظر سرمربی تیم ملی بود.

وی در خصوص آمادگی ذهنی خودش بعد از رفت و برگشت به پرسپولیس گفت: این به بازیکن بر می گردد که چگونه خودش را آماده کند. این لطف خدا است که آماده می شوم و به پرسپولیس کمک می کنم.

مهاجم پرسپولیس در پایخ به این سوال که چه قولی به هواداران تیمش می دهد گفت: تنها قولی که می توانم بدهم این است که بیشترین تلاش را برای موفقیت تیم داشته باشم.

انتهای پیام/

ارسال نظر