صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۰ - ۲۱ تير ۱۴۰۳
در جمع اعضای ستاد انتخاباتی استان تهران؛

مسعود پزشکیان: در مقابل هیچ قدرتی سر خم نخواهیم کرد/ بر سر وعده خود با مردم هستم

رئیس جمهور منتخب در جمع اعضای ستاد انتخاباتی استان تهران گفت: در مقابل هیچ قدرتی سر خم نخواهیم کرد، پست و مقام و جایگاه برای من هیچ امتیازی نیست. مردم اگر نباشند به تنهایی هیچ کاری نمی توانیم بکنیم. بر روی عهد و پیمانم با مردم خواهم ماند.
کد خبر : 921843

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب مردم امروز (پنجشنبه) در جمع اعضای ستاد انتخاباتی استان تهران اظهار کرد: به خاطر حق و عدالت در مقابل هیچ قدرتی سر خم نخواهیم کرد. همه این حرف‌هایی که زدم باور کنید شعار نبود، باور داریم، اما اینکه چقدر خواهیم توانست در این راه بایستیم شما، ما و مردم جامعه ما هستند. متأسفانه رفتار‌هایی که یک عده به اسم باور و اعتقاد انجام دادند مردم ما را نسبت به آنچه باور ماست کمرنگ و یا بی‌رنگ کردند.

وی افزود: مگر می‌شود انسانی را پیدا کرد حق طلب باشد، حُر باشد، وقتی حق را می‌شنود همه چیز خود را حاضر باشد در مقابل آن قربانی کند، چنین انسان‌هایی را ببیند و از او خوشش نیاید و جای دیگری را برای خود قبله کند، مگر می‌شود؟ اگر ما با مردم براساس حق صحبت کنیم، اگر حق همه را بپذیریم و در اختیارشان قرار دهیم و حق آنها را نخوریم، چپ و راست، مذهبی و غیر مذهبی، مسلمان و غیر مسلمان، زن و مرد، جوان و پیر، اگر این کار را با مردم کنیم چه کسی از ما ناراضی و دلزده خواهد شد؟  

پزشکیان گفت: این مائیم که آبروی باور و امام را می‌بریم و اگر در این راه بتوانیم الگو شویم، زندگی ما، رفتار، اخلاق و برخورد ما اگر در آن مسیری باشد که امام ما به ما نشان می‌دهد مطمئن باشید مملکت ما درست می‌شود و با هم منصفانه برخورد می‌کنیم، تهمت نمی‌زنیم، افترا نمی‌بندیم، مثل آب خوردن دروغ نمی‌گوییم، وعده می‌دهیم و عمل نمی‌کنیم، هیچ فریضه‌ای در بین تمام فرایض خدا مورد قبول نیست که وقتی کسی وعده‌ای می‌دهد پای آن وعده و حرف خود بایستد.

رئیس جمهور منتخب اظهارکرد: پست و مقام و جایگاه برای من هیچ امتیازی نیست. مردم اگر نباشند به تنهایی هیچ کاری نمی‌توانیم بکنیم. بر روی عهد و پیمانم با مردم خواهم ماند.

وی با تشکر از تمام کسانی که به پای صندوق‌های رأی آمدند تصریح کرد: ایران باید برپایه حق وعدالت باشد.

پزشکیان تأکید کرد: خدمت گذار و خاک پای همه ایرانیان هستم. حرف‌هایی که به شما زدم برای گرفتن رای و پست نبود. انشاالله با هم و به کمک هم باور‌ها و اعتقاد خودمان را با قدرت در جامعه پیگیری خواهیم کرد. ما از نسلی نیستیم که تصور کنید دروغ خواهیم گفت راه امام حسین و انسان‌های آزاده و ظلم ستیز را ادامه خواهیم داد.

رئیس جمهور منتخب ادامه داد: این موقعیت ها ما را عوض نمی‌کند. از عزیزان میخواهم انسجام و وحدت خود را حفظ کنید، صدای من باشید و من صدای شما خواهم بود.

وی ادامه داد: من هیچ برتری نسبت به مردم ندارم؛ هی می‌گویند که پروتکل‌ها را رعایت کن و این گونه بشین و این گونه برو؛ نمی‌توانم. اگر بنا بود بخورم و بدزدم تا الان می‌کردم. در این سن برای اطرافیانم هیچ کاری نخواهم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر