صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۷ - ۲۱ تير ۱۴۰۳

صنعت برق برای تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری آماده است

مدیرعامل شرکت توانیر از آمادگی صنعت برق برای تامین برق پایدار مراکز برگزاری آزمون سراسری طی امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه) خبر داد.
کد خبر : 921821

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نیرو، مصطفی رجبی مشهدی گفت: به رغم افزایش شدید دما و به تبع آن رشد شدت مصرف برق در کشور، صنعت برق تمام توان خود را برای تامین برق پایدار کشور به ویژه طی امروز و فردا که مرحله دوم کنکور سراسری در کشور برگزار می‌شود به کار بسته و علاوه بر اتخاذ تمهیدات لازم در این خصوص، نیرو‌های عملیاتی خود را به منظور نظارت و آماده باش کامل در مراکز برگزاری آزمون مستقر کرده است.

وی از استقرار و ورود دیزل ژنراتور‌های سیار به مدار برای اطمینان از پایداری شبکه برق مراکز برگزاری کنکور خبر داد و تصریح کرد: سامانه ١٢١ مرکز اتفاقات برق همچون همیشه به صورت شبانه روزی در صورت بروز هرگونه خاموشی و خسارت ناشی از حوادث شبکه برق آماده اند تا در صورت دریافت گزارش‌های احتمالی، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق شهروندان و به ویژه مراکز برگزاری آزمون اقدام کنند.

مدیرعامل توانیر در عین حال خاطرنشان ساخت: برنامه ریزی لازم در خصوص اطمینان از پایداری برق حوزه‌ها صورت گرفته و آموزش‌های لازم نیز به مسوولان این حوزه‌ها به منظور تسهیل ارتباط با نیرو‌های عملیاتی و حوادث این شرکت برای رفع مشکلات احتمالی پیش آمده در حوزه برق ارائه شده است.

سخنگوی صنعت برق ضمن آرزوی موفقیت در آزمون سراسری برای آینده سازان کشور گفت: نیرو‌های عملیاتی صنعت برق تمامی تلاش خود را به کار خواهند بست تا کوچکترین اختلالی در تامین برق حوزه‌های برگزاری آزمون کنکور سراسری ایجاد نشود.

انتهای پیام/

برچسب ها: برق
ارسال نظر