صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۴ - ۲۰ تير ۱۴۰۳

فرهنگ ایرانی اسلامی در توزیع و تهیه پوشاک و لباس فرم مدارس رعایت شود

معاون امور مدارس سمای استان بوشهر تأکید کرد که فرهنگ ایرانی اسلامی باید در توزیع و تهیه پوشاک و لباس فرم مدارس رعایت شود.
کد خبر : 921722

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین جلسه کارگروه شبکه استانی پوشاک و لباس فرم دانش‌آموزان مدارس سمای استان بوشهر با حضور معاون امور مدرس سمای این استان، مهدی صبحی مدیر حراست سمای استان بوشهر و مدیران مدارس در دفتر حوزه معاونت سما برگزار شد.

معاون امور مدارس سمای استان بوشهر در این نشست گفت: لباس از منظر جامعه شناختی و مباحث فرهنگی مهم‌ترین وجه ظاهر هویت بخش انسان است.

فخرالسادات هاشمی اضافه کرد: در توزیع و تهیه پوشاک و لباس فرم مدارس باید فرهنگ ایرانی اسلامی و عدالت رعایت شود و دانش‌آموزان نیازمند با حفظ کرامت مورد توجه قرار گیرند و خدا به پوششی که متناسب با دین و فرهنگمان باشد، برکت بیشتری می‌دهد.

وی متذکر شد: باید تلاش کنیم با قید فوریت ثبت‌نام پوشاک در سامانه «ست» ۱۹ تیرماه انجام شود و اول مهر سال تحصیلی جدید پوشش دانش‌آموزان اسلامی‌تر، فرهنگی، دینی‌تر و شخصیت‌مندتر باشد.

به گزارش آنا؛ در این نشست مدیران مدارس نقطه‌نظرات و چالش‌های مواجه شده با مقاومت خانواده‌ها را مطرح کردند و یکی ازموارد مطرح شده اشاره به بخشنامه جدید آموزش و پرورش مبنی بر عدم الزام و اجبار به تهیه لباس فرم در سال تحصیلی پیش رو با توجه به شرایط اقتصادی جامعه که بود که از مدیران خواسته شد الزام به تمکین بخشنامه را مدنظر قرار داده و با تعامل خانواده‌ها را ترغیب به ثبت‌نام در سامانه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر