صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۳ - ۲۰ تير ۱۴۰۳

لزوم تبیین دستاورد‌ها و رشته‌های دانشگاهی برای دانش‌آموزان

مشاوران هدایت تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان شاهرود خواستار حضور مستمر کارشناسان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در مدارس در راستای تبیین دستاورد‌ها و رشته‌های دانشگاهی برای دانش‌آموزان شدند.
کد خبر : 921708

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه‌ای با حضور معاونان و مشاوران هدایت تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد که در این جلسه مشاوران خواستار حضور مستمر کارشناسان این واحد دانشگاهی در مدارس در راستای تبیین دستاورد‌ها و رشته‌های دانشگاهی برای دانش‌آموزان شدند.

هادی عامریان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شاهرود در این نشست اظهار کرد: در تفاهمی که با دانشگاه آزاد اسلامی داشتیم مقرر شد تا دانش‌آموزان را هرچه بیشتر با رشته‌های درسی این دانشگاه آشنا کنیم.

وی افزود: اینکه بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود بازدید کردند کار بزرگی بود که با نظم و انضباط بسیار خوبی برگزار شد. در برنامه‌های آینده باید روی محتوای بازدید‌ها کار بیشتری شود تا دستاورد‌های دانشگاه آزاد بهتر تبیین و با توجه به نظرسنجی از دانش‌آموزان از این بازدید‌ها کاملاً راضی بودند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شاهرود با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با سرمایه مردم تأسیس شده و معتقدیم باید فرزندانمان از این سرمایه‌ها استفاده کنند، عنوان کرد: وقتی که دانش‌آموز به شهر دیگری برای درس خواندن می‌رود در معرض خطرات و آسیب‌های اجتماعی بیشتری است تا اینکه در شهر و در دانشگاهی در شهر خود درس بخواند در صورتی که دانش‌آموز در کنار خانواده خود باشد مسلماً از بسیاری از معضلات جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر