صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۰۵ - ۲۰ تير ۱۴۰۳
در جریان بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی ژیمناستیک

اینچه درگاهی: الفتی بعد از ۶۰ سال سهمیه گرفت/ الفتی: در رشته ای سهمیه گرفتم که می گفتند زنگ تفریح است +فیلم

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: خیرخواه از سال ۹۶ در تیم ملی مربی بود و از زندگی خود گذاشته است. الفتی هم بعد از ۶۰ سال سهمیه گرفت.
کد خبر : 921686

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک در دیدرا وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی ژیمناستیک  گفت: خیرخواه از سال ۹۶ در تیم ملی مربی بود و از زندگی خود گذاشته است. الفتی هم بعد از ۶۰ سال سهمیه گرفت البته او پیش تر در بخش جوانان هم سهمیه المپیک گرفته بود که به دلیل آسیب نتوانست برود. از وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم که به ژیمناستیک نگاه می‌کند و در بخش تجهیزات هم کمک کرد.

وسایل ما فرسوده است
مهدی الفتی پرچمدار کاروان تیم ملی در المپیک 2024 گفت: ما همیشه گفتیم که وسایلی که با آنها تمرینات انجام می شود برای 20 سال پیش است  فرسوده است. وزیر ورزش دستور داد که یک ست ژیمناستیک وارد ایران شود اما متأسفانه به المپیک نمی رسد. انشاالله برای بعد المپیک و مسابقات آینده از آن استفاده می کنیم تا نمایندگان بیشتر و اجراهای بهتری داشته باشیم. در تاریخچه المپیک و آسیا نماینده نداشتیم که مدال بیاورد. خداراشکر این رویداد برای بنده اتفاق افتاد و توانستیم بعد از سالیان زیاد در ژیمناستیکی که همه معتقد بودند زنگ تفریح ورزش های دیگر است و نگاهی به آن نمی شد، سهمیه المپیک را به دست آوردیم.

طی روند یک ماهه سهمیه من تأیید شد

الفتی در خصوص دادگاه استرالیا گفت: مسابقه ای که ما قبلا شرکت کردیم، سطح بسیار بالایی داشت. استرالیا از ما به دلیل عدم تأیید کسب سهمیه توسط FIG شکایت کرد. در یک روند یک ماهه FIG اعلام کرد سهمیه به درستی به داده شده است و سهمیه بنده را تأیید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر