صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۲ - ۲۰ تير ۱۴۰۳
در گفت و گو با آنا

مالک شمس آذر: ۲-۳ گزینه دیگر به جز دقیقی برای سرمربیگری داریم/ هیچ صحبتی با شکوری درباره مدیرعاملی نکرده ایم

مالک باشگاه شمس آذر گفت: من به عنوان مالک و رئیس هیئت مدیره باشگاه با شکوری برای مدیرعاملی شمس آذر صحبتی نکرده‌ام.
کد خبر : 921664

مهرزاد نجفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه خواسته سعید دقیقی برای ماندن در شمس آذر قزوین، بسته شدن تیمی قوی بوده و وضعیت مذاکره با این سرمربی به کجا ختم شد، اظهار کرد: قول داده شده تا پایان فردا مشخص شود که دقیقی می‌ماند یا اینکه سراغ دو سه گزینه دیگری که داریم خواهیم رفت. تشکیلات ما قائم به فرد نیست و بودجه محدودی داریم، چون واحد صنعتی هستیم. بودجه محدودی داریم و فصل گذشته هم با بودجه ۸۰ میلیارد تومانی تیم را بستیم. کل هزینه ما در طول فصل هم ۱۲۰ میلیارد تومان شد. درآمد آنچنانی نداریم و با بضاعتی که هست باید تیمداری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سرمربی و دیگر اعضای تیم باید خود را با بودجه‌ای که داریم تطبیق بدهند. کسانی که پول بیشتری می‌خواهند، آزاد هستند تا به باشگاه‌های پولدار بروند. قرارداد‌های ما دو ساله است و شاکله تیم فصل قبل را حفظ خواهیم کرد. نهایتاً چهار بازیکن بر اساس نیاز‌ها جذب می‌کنیم تا وضعیت تیم ارتقا پیدا کند. بازیکنان داخلی می‌خواهیم و بازیکن خارجی در برنامه‌های ما نیست.  

مالک باشگاه شمس آذر در خصوص اینکه بودجه این فصل تیم فوتبال چقدر است، عنوان کرد: نهایتاً ۳۰ درصد بودجه را نسبت به فصل قبل افزایش خواهیم داد. بازیکنان برتر ما را تیم‌های دیگر می‌خواهند ولی سعی ما بر حفظ شاکله اصلی تیم است. با حفظ انسجام تیم در فصل بعد هم حرف‌های جدیدی برای گفتن خواهیم داشت.  

نجفیان در مورد اینکه ابراهیم شکوری مدعی شده برای مدیرعاملی باشگاه شمس آذر با وی صحبت شده، تصریح کرد: حقیقتاً من به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه با شکوری صحبتی نکرده‌ام. نمی‌دانم به چه شخصی از باشگاه صحبت کرده‌اند ولی این روز‌ها شایعات زیاد شده، اگر اتفاقی بیفتد از طریق باشگاه اعلام می‌شود. غیر از شکوری، ۶ تا ۷ نفر دیگر هم مدعی مدیرعاملی باشگاه شمس آذر شده‌اند، ولی ما نمی‌توانیم تا زمانی که تکلیف مدیرعامل باشگاه از سوی مراجع قضایی روشن شود با گزینه‌ای وارد صحبت شویم. پس تمامی این صحبت‌ها درباره مدیرعامل شمس آذر منتفی است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر