صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۹ - ۲۰ تير ۱۴۰۳

روزانه ۷۰۰ هزار حمله به سامانه‌های سازمان بنادر انجام می گیرد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:روزانه ۷۰۰ هزار حمله به سامانه‌های سازمان بنادر انجام می‌شود که تاکنون هیچ‌یک موفق نبوده است.
کد خبر : 921604

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا؛علی اکبر صفایی مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: با توسعه زیرساخت‌ها در ۱۷۷ پروژه بنادر و دریانوردی با سرمایه ۴۴ همت ظرفیت اسمی بنادر از ۲۸۸ میلیون تن به ۳۰۰ میلیون تن در دولت سیزدهم  افزایش یافته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از مباحثی که در سازمان مورد پیگیری و اقدامات مناسبی در این راستا عملیاتی شده است موضوع  کمبود نیروی متخصص دریایی است که ۳۰۹ نفر نیرو متخصص به ویژه از دانشجویان دانشگاه سیستان جذب خواهند شد.

صفایی تصریح کرد: با ایجاد هنرستان در شهرهای ساحلی و رشته‌های دانشگاهی تلاش‌های خوبی در دولت سیزدهم برای تامین نیروی انسانی انجام شده و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت:. روزانه ۷۰۰ هزار حمله به سامانه‌های سازمان بنادر انجام می‌شود که تاکنون هیچ‌یک موفق نبوده است. این در حالی است که  ضریب حفاظت فیزیکی نیز در بنادر کشور افزایش یافته است.از هنگام ورود کشتی به بندر نرم‌افزارهای متعدد بخش عمده کار را به صورت الکترونیکی انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر