صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۰ - ۲۰ تير ۱۴۰۳
مرادی:

ایجاد رشته پیش‌درمانگاهی خدمت بزرگی به توسعه علم و دانش است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت تأکید کرد: ایجاد رشته پیش‌درمانگاهی خدمت بزرگی به توسعه علم و دانش بوده و استمرار آن منوط به همکاری مسئولان محلی و استانی برای تأمین زیرساخت‌های تحقیقاتی و عملیاتی است.
کد خبر : 921601

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم دانش‌آموختگان دانشجویان ورودی ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت با حضور علیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه شهرستان بافت، جواد نگارستانی مدیرکل دامپزشکی جنوب استان کرمان و جمعی از مسئولان ملی و خانواده‌های دانشجویان در سالن اجتماعات الزهرای واحد بافت برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت در این نشست گفت: دانشجویان رشته دکتری حرفه‌ای این دانشگاه از سرآمدان دانشجویان این رشته هستند و در آزمون‌های سراسری پیش‌درمانگاهی این رشته حائز رتبه‌های برتر کشوری شده‌اند و همه‌ساله از دانش‌آموختگان واحد بافت در دوره دکتری تخصصی دانشگاه‌های کشور تجلیل می‌شود.

علیرضا مرادی عنوان کرد: بیان کرد: تأسیس رشته پیش‌درمانگاهی خدمت بزرگی به توسعه علم و دانش در منطقه کرمان داشت و استمرار و دوام آن منوط به همکاری بیش از پیش مسئولان محلی و استانی در تأمین زیرساخت‌های موردنیاز ازجمله تحقیقاتی و عملیاتی است که در حال انجام است.

وی درباره ضرورت نقش‌آفرینی و حضور مؤثر در حماسه افزایش مشارکت و انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم سخنانی بیان کرد.

محمدزاده امام جمعه بافت هم با تبیین نقش نخبگان علمی در پیشرفت و آبادانی و رسیدن به اهداف و آرمان‌ها، از شرکت‌کنندگان خواست برای ادای دین به اسلام و انقلاب در انتخابات پیش رو مشارکت فعال داشته باشند.

رئبس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان هم با تشریح دستاورد‌های عملیات وعده صادق و اهمیت حضور و مشارکت برای افزایش اقتدار و امنیت کشور، توجه به مردم، هم‌افزایی میدان دیپلماسی، توجه به اندیشه مبتنی بر این موضوع را در انتخاب اصلح مهم برشمرد.

منظری توکلی تأکید کرد: دانشجویان و دانشگاهیان به‌عنوان قشر فرهیخته جامعه تلاش برای جلب مشارکت و حضور قهرکنندگان پای صندوق رأی را وظیفه مهم نخبگان دانشگاهی است.

نگارستانی مدیرکل دامپزشکی جنوب استان کرمان هم با بیان خاطراتی از دوران تحصیل خود و تبیین و اهمیت خدمت به مردم، افزود: افتخارم این است که دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی بوده و در حال خدمت به مردم جنوب استان کرمان هستم.

در پایان لوح و تندیس دانش‌آموختگی به دانش‌آموختگان اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر