صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزیر ارتباطات در ستاد اربعین وزارتخانه؛

تغییر دولت نباید خللی در ارائه خدمات به زوار اربعین ایجاد کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات تاکید کرد که تغییر دولت نباید خللی در ارائه سرویس‌های ارتباطی بهتر به زوار اربعین ایجاد کند.
کد خبر : 921557

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات با حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعدادی از معاونان او به منظور بررسی و برنامه ریزی برای ارایه خدمات ارتباطی به زوار حسینی در ایام اربعین امسال برگزار شد.

وزیر ارتباطات در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری آیین اربعین حسینی و ارائه سرویس‌های مناسب به زوار گفت: سال گذشته الحمدلله با اقدامات جهادی صورت گرفته، زوار عزیز از کیفیت خدمات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات رضایت داشتند و خدمات خوبی با استفاده از سکو‌های بومی به زوار داده شد. امسال با توجه به تغییر و تحولات دولت، کار‌ها باید به صورت جدی پیگیری شود تا زوار اربعین تجربه بهتری نسبت به سال گذشته در حوزه ارتباطات و دریافت سرویس‌ها داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی نباید خللی در پیگیری کار‌ها ایجاد کند، افزود: باید موضوعات مرتبط با اربعین به صورت هفتگی پیگیری شود و اقدامات انجام شده به استحضار مردم برسد.

زارع پور تصریح کرد: تا آخرین لحظه حضور در این دولت، اقدامات و پیگیری‌ها باید انجام شود تا با یک ریل گذاری مناسب، کار‌ها با حضور افراد دیگر به بهترین نحو انجام شود.

بر اساس همین گزارش، در این جلسه معاونان و روسای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، گزارشی از پیگیری و اقدامات انجام شده حوزه ماموریتی خود برای ارائه بهتر سرویس‌ها و خدمات به زوار اربعین ارائه کردند.

وزیر ارتباطات نیز بعد از دریافت این گزارشات، در خصوص برخی از موضوعات همچون تعرفه‌های صوت، پیامک و اینترنت برای زوار اربعین، دستوراتی را صادر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر