صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ظرفیت‌های دانشگاهی برای حل مسائل نظام باید به کار گرفته شوند

قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت:دانشگاه‌ها ظرفیت های بی نظیری برای شناخت نظام مسائل کشور دارند. این ظرفیت ها باید به کار گرفته شود و برای حل این نظام مسائل کار کرد.
کد خبر : 921520

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نشست هیئت رییسه دانشگاه نیشابور که با حضور رئیس دانشگاه، رحمانی دوست و قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، رشید جعفرپور برگزار شد، جعفرپور ضمن تقدیر از زحمات دانشگاهیان در انجام فعالیت‌های و برنامه‌های انتخاباتی، بیان کرد: در مرحله انتخابات در کشور با مشارکت نسبتا خوبی برگزار شد.

دبیر ستاد انتخابات دانشگاهیان کشور افزود: انتخابات ثمره مردم‌سالاری دینی است. افتخار نظام اسلامی این است که هم در تکوین و هم در تداوم متکی به آرای مردم است.

جعفرپور همچنین افزود: برنده اصلی انتخابات مردم و نظام است. پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات، دوران رقابت طی شد دوران رفاقت باید آغاز شود و به تعبیر رهبری، شنبه پس از انتخابات شنبه مهربانی و بردباری است.

قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: همه جریان‌ها سیاسی و اجتماعی باید ظرفیت‌های خودشان را برای خدمت آماده نمایند. دانشگاه‌ها ظرفیت‌های بی نظیری برای شناخت نظام مسائل کشور دارند. این ظرفیت‌ها باید به کار گرفته شود و برای حل این نظام مسائل کار کرد.

جعفرپور با تقدیر از فعالیت‌های دانشگاه نیشابور بیان کرد: دانشگاه نیشابور دانشگاه فرهنگ بنیان است. دانشگاه نیشابور فعالیت‌های مختلف فرهنگی به ویژه همایش‌های تاریخی و مذهبی مثال زدنی برگزار نموده است که تدوام برگزاری همایش سلسله الذهب از دستاورد‌های آن می‌باشد.

وی با بیان اینکه در آستانه محرم الحرام هستیم افزود: ان شاءالله با شور و شعور انتخاباتی وارد شور و شعور حسینی می‌شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر