صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

همایش کاربرد متاورس در ارتباطات برگزار می‌شود

همایش کاربرد متاورس در ارتباطات 4 مرداد برگزار و از اولین پلتفرم متاورس ایرانی رونمایی می‌شود.
کد خبر : 921312

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش کاربرد متاورس در ارتباطات توسط انجمن روابط عمومی ایران و موسسه تکنولوژیک آکام و با همکاری اداره کل روابط عمومی جهاددانشگاهی با سخنرانی پروفسور علی‌اکبر جلالی، دکتر عطاءالله ابطحی، دکتر حمید ضیایی پرور و استاد هادی چلویی، ۴ مردادماه برگزار می‌شود.

در این همایش، با حضور صاحب‌نظران برجسته ارتباطات و فضای مجازی، دامنه تأثیرات متاورس در این حوزه بررسی و تجزیه‌وتحلیل شده و از اولین پلتفرم متاورس ایرانی رونمایی می‌شود.

این پلتفرم، امکان برگزاری هر رویدادی اعم از نمایشگاه، همایش، جشنواره، جلسه، رویداد و فعالیت رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی را دارد.

نمایشگاه متاورسی آلفانوا متعلق به نسل سوم وب بوده و قابلیت ارائه خدمات نمایشگاهی به‌صورت سه‌بعدی، آواتاری، تعاملی، باقابلیت‌های منحصربه‌فرد ارتباطات که در هیچ‌یک از پلتفرم‌های دیگر نخواهید دید و قابل‌استفاده با تمام سخت‌افزار‌ها ازجمله موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را دارد.

افزون بر این، ارتباطات تجاری، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی غیرقابل‌انکار بین شرکت‌های بین‌المللی و ایجاد، توسعه و ارتقا فعالیت‌های جهانی در دستور کار این پلتفرم قرار دارد و همگان می‌توانند این ارتباط بین‌المللی را با یکدیگر برقرار کنند.

با ظهور متاورس، حوزه‌های مختلف علمی و تخصصی و کسب‌وکارها، به‌شدت از این فناوری، متأثر خواهند شد. به‌ویژه حوزه ارتباطات، رسانه و روابط عمومی از حوزه‌هایی است که با آمدن متاورس و گسترش آن، تحت تأثیر قرار خواهند گرفت. تبلیغات، برندینگ، نمایشگاه، جشنواره، رویداد‌های مختلف، فعالیت‌های اطلاع‌رسانی، بازاریابی و ... هرکدام نقش مؤثری از متاورس را در خود بروز خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر