صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۸ - ۱۸ تير ۱۴۰۳

دفاع خزانه دار سازمان لیگ درباره شفافیت مالی تبلیغات محیطی

خزانه دار سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص تبلیغات محیطی و بلیت فروشی توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر : 921259

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اکبر شکاری در خصوص شرایط مالی باشگاه‌ها و تبلیغات محیطی اظهار کرد: با توجه به اینکه اخیراً برخی از رسانه‌ها در خصوص شفافیت مالی سازمان لیگ و نحوه هزینه کرد برخی درآمد‌ها موضوعاتی را منتشر نموده‌اند جای توضیح دارد که درآمد‌ها و هزینه‌های این سازمان کاملاً شفاف و مستند هستند چرا که به صورت سالانه صورت‌های مالی این سازمان توسط اعضای محترم هیئت رئیسه و حسابرس مستقل و سازمان‌های امور مالیاتی و تامین اجتماعی حسابرسی و رسیدگی می‌گردد؛ و همچنین گزارش حسابرسی صورت‌های مالی در مجمع سازمان لیگ ارائه می‌شود.

شکاری با اشاره به پاسخگو بودن این سازمان در قبال تمامی باشگاه‌ها افزود: این سازمان به تمامی ذینفعان خود همچون فدراسیون، باشگاه‌های لیگ برتر، لیگ یک و همچنین هیئت‌های فوتبال استانی، بابت حساب‌های فی مابین و صحت و سقم درآمد‌های تخصیص یافته طبق وظیفه پاسخگو ست. در این ارتباط طبق سنوات گذشته در هفته جاری و هفته آینده جلسه‌ای با خزانه دار‌ها، معاونان و مدیران مالی باشگاه‌های لیگ برتری در خصوص شفافیت حساب‌های فی مابین و تسهیم درآمد‌های تبلیغات محیطی خواهیم داشت و مستندات تحویل آنها خواهد شد.

خزانه دار سازمان لیگ تاکید کرد: در خصوص درآمد‌های تبلیغات محیطی خدمتتان عرض می‌کنم که درآمد‌ها کاملاً شفاف و طبق آیین نامه به ذینفعان تسهیم می‌گردد. اخیراً برخی از افراد بدون داشتن اطلاعات کافی در خصوص تبلیغات محیطی اظهار نظر می‌کنند که کاملاً خلاف واقع است، زیرا هیچگونه تغییری در اجرای تبلیغات محیطی انجام نشده و مانند روال قبل انجام می‌شود و احتمال دارد برخی دوستان ما دچار سوءتفاهم شده باشند، زیرا در دستورالعمل ناظر بر قرارداد‌ها در ماده ۴۱ آن اشاره به تبلیغات محیطی شده که این موضوع مسئله جدیدی نیست، زیرا طبق ماده ۲۲ آیین نامه مسابقات مصوب ۱۳۹۸ و آیین نامه لیگ برتر این موضوع طبق سنوات قبل انجام می‌شود و در این دستورالعمل تاکید بر مصوبات قبل شده بنابراین ۷۵% تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها تعلق دارد که طبق دستورالعمل و مستندات موجود در سازمان لیگ به آنها پرداخت می‌شود.  

شکاری در مورد درآمد بلیت فروشی هم عنوان کرد:در ارتباط با بلیت فروشی هم نحوه تسهیم به این صورت است که ۱۰% فدراسیون فوتبال، ۵% سازمان لیگ،۵% هیئت فوتبال برگزار کننده و ۸۰% سهم باشگاه‌ها است. لازم به ذکر است هزینه‌های باشگاه‌های لیگ برتری همچون حق عضویت شرکت در مسابقات (ورودیه)، جرائم انضباطی، پزشکی و... از حساب فی مابین پرداخت و باشگاه‌های لیگ برتری هیچ پرداختی طی سال‌های گذشته بابت موضوعات فوق نداشته اند؛ بنابراین سازمان لیگ سازمانی شفاف است که همواره تعاملی مثبت و سازنده با باشگاه‌های فوتبال دارد.                  

انتهای پیام/

ارسال نظر