صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۱ - ۱۸ تير ۱۴۰۳

امکان بهره‌برداری از ساختمان جدید دانشگاه آزاد فومن وجود ندارد

فرماندار فومن عنوان کرد: امکان بهره‌برداری از ساختمان جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت به‌دلایل مشکلات حقوقی با پیمانکار پروژه وجود ندارد.
کد خبر : 921149

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌منظور رفع مشکلات عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نشستی با حضور فرماندار شهرستان فومن، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و مدیران استانی این دانشگاه در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت برگزار شد.

فرماندار شهرستان فومن در این نشست گفت: جایگاه و ارتقای جایگاه آموزش عالی در شهرستان بسیار مهم است و فرمانداری فومن آمادگی رفع موانع گسترش آموزش عالی در سطح این شهرستان را دارد.

فرامرز مرجانی بیان کرد: در ساختمان جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت که امکان بهره‌برداری به‌دلایل مشکلات حقوقی با پیمانکار پروژه بلاتکلیف مانده و به‌دلیل عدم تعهدات پیمانکار خسارتی به اموال دانشگاه آزاد اسلامی وارد شده است.

وی متذکر شد: ازجمله مطالبات مردم این است که این فضا زودتر به بهره‌برداری برسد تا یکی از دغدغه‌های فرمانداری شهرستان فومن برطرف شود، امیدواریم به کمک نماینده مردم شهرستان‌های فومن به شفت در مجلس و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و همیاری تمامی ارکان مختلف شهرستان فومن این موانع برطرف شود و دانشجویان در فضای مناسب و آبرومند که برای آنان پیش‌بینی شده، ادامه تحصیل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر