صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۰ - ۱۷ تير ۱۴۰۳
در قالب تفاهم‌نامه مقرر شد؛

ایجاد مرکز خلّاقیت، فناوری و نوآوری مشترک بین دانشگاه آزاد و سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان

دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان علمی، پژوهشی و فناوری و مرکز رشد الگویی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان برای ایجاد مرکز خلّاقیت، فناوری و نوآوری به تفاهم رسیدند.
کد خبر : 921089

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشترک مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و سازمان علمی، پژوهشی و فناوری و مرکز رشد الگویی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) این استان با حضور علی افروس، رئیس، پژمان تقی‌پور بیرگانی، معاون پژوهش و فناوری به همراه مدیران مرکز رشد و سرای نوآوری، اقتصاد دانش‌بنیان و ارتباط با صنعت دانشگاه از یک سو و فیروز ممبینی، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان و میلاد زمان مسئول مرکز رشد الگویی از سوی دیگر برگزار شد.

این نشست با هدف بررسی زمینه‌های همکاری در حوزه‌ علم و فناوری میان دانشگاه آزاد اسلامی اهواز و سازمان علمی پژوهشی و فناوری سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان و مرکز رشد الگویی برگزار شد.

ممبینی مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان از طرح‌های علمی سپاه طرح باقرالعلوم، طرح نیازمحور امام صادق(ع) در حوزه‌های نرم و شناختی، طرح جهاد علمی برای برقراری ارتباط میان نیرو‌های مسلح و دانشگاه‌ها، طرح تحول علوم انسانی، طرح ایده‌محور عظیم بصیر با عنوان طرح شهید چمران، طرح کسر خدمت، طرح حمایت و هدایت تحقیقات در شرکت‌ها و صنایع و حمایت از طرح‌های بدیع و نوظهور زمینه‌های همکاری این دو نهاد نام برد.

در پایان این نشست تفاهم‌نامه‌‌ای در حوزه‌‌های علمی، تحقیقاتی و فناوری میان دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و سازمان علمی، پژوهشی و فناوری و مرکز رشد الگویی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) این استان به امضا رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر