صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
احمد صادقی در جلسه شورای شهر؛

خدمت‌رسانی شهرداری‌ها دستخوش رقابت‌های سیاسی و فراجناحی نشود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با پایان رسیدن انتخابات و رقابت‌های انتخاباتی اکنون زمان همدلی و همکاری است و نباید نهضت خدمت رسانی به مردم لحظه‌ای متوقف شود.
کد خبر : 920994

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد صادقی در دویست چهل و هفتمین جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب مردم گفت: انتخابات به پایان رسید و پیروز این انتخابات قطعا مردم غیور کشورمان بودند که با حضوری پر شور حماسه آفریدند.

وی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری عالی ترین و بالاترین وجه رقابت سیاسی در کشورمان است و در این رقابت صد البته کاندیداهای محترم سعی می کنند برنامه های خود را ارایه و روشنگری نمایند ، اما در نهایت این مردم هستند که انتخاب می کنند و همانطور که امام راحل فرمودند: «میزان رای ملت است.»

صادقی افزود: این حضور پر شور که موجب اعتلای نظام مقدس جمهوری می شود را به مردم شریف ایران زمین، رهبر عزیزتر از جانم، همه دوستداران و علاقه مندان جمهوری اسلامی در سراسر کشور و نیز همه مسئولان و دست اندر کاران برگزاری انتخابات تبریک و خدا قوت می‌گویم.

وی اظهار داشت: از همه کاندیداهای محترم که تلاش کردند زمینه مشارکت در انتخابات فراهم شود نیز قدر دانی می کنم.

صادقی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند" شایسته است رفتار های رقابتی در زمان انتخابات به هنجارهای رفاقتی بعد از این ایام تبدیل شود و هر کس به سهم خودش برای آبادانی کشور تلاش کند". همانطور که پیشتر اشاره شد ریاست جمهور منتخب مردم است و لذا خدمت به آحاد مردم باید در اولویت کاری رییس جمهور محترم و کابینه اش باشد.

این عضو شورا افزود: یکی از مواردی که در زمان تبلیغات کاندیداها از سوی بنده مطرح شده بود تاکید بر اهمیت مدیریت شهری اعم از شوراهای شهر و شهرداری ها بود و این مطالبه ای بزرگ از سوی جامعه شورایی از کاندیداهای ریاست جمهوری است.

صادقی خاطرنشان ساخت: امروزه شهرداری ها به ویژه شهرداری تهران در خط مقدم برآورده ساختن مطالبات و نیاز های مردم قرار دارند لذا اقدامات این نهاد خدمت رسان به هیچ عنوان نباید دستمایه رقابت ها ی سیاسی و جناحی گردد و نبایستی نهضت خدمت رسانی لحظه ای متوقف شود. چرا که در غیر اینصورت این شهروندان و شهر هستند که متضرر می شوند حال آنکه مردم تهران لایق بهترین ها هستند .

صادقی افزود: در دوره ششم مدیریت شهری ما شاهد همگرایی بسیار خوب و بینظیر دولت و شهرداری بودیم و این همگرایی آثار و برکات فراوانی به همراه داشت. شاید بتوان گفت در این دوره مدیریت شهری شاهد بیشترین همگرایی بین مدیریت شهری و دولت بودیم.

وی افزود: حال که انتخابات ریاست جمهوری با یکسال تعجیل صورت پذیرفت و رییس جمهور منتخب ملت شریف ایران انتخاب شدند ضمن تبریک به رییس جمهور محترم باید این نکته را در نظر داشت که این همگرایی ادامه داشته باشد .

صادقی یاد آور شد: شعار اصلی رییس جمهور منتخب مردم ایران در زمان تبلیغات تعامل و همگرایی بود و ما امیدواریم برای آنکه خدمت رسانی به مردم شریف تهران دچار وقفه نشود این همگرایی و تعامل از سوی رییس جمهور محترم به بار نشیند.

انتهای پیام/

ارسال نظر