صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۲ - ۱۷ تير ۱۴۰۳

درویش: فکر نمی‌کردم گاریدو اینقدر فوتبال ایران را بشناسد/ پروین، دایی و عابدزاده رفتند اما پرسپولیس به راهش ادامه داد+فیلم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:فکر نمی‌کردم گاریدو این قدر فوتبال ایران را بشناسد، اما حتما بازیکنانی که خوب و در شان باشند جذب می‌کنیم.
کد خبر : 920923

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا درویش در معارفه گاریدو سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: باشگاه پرسپولیس بعد از بررسی چند گزینه تلاش داشت یک گزینه در خور تیم انتخاب کند.چندین مذاکرات تصویری با گاریدو داشتیم تا اینکه توانستیم با هم به تفاهم برسیم و منجر به امضای قراداد شد. ان شالله وفاق و همدلی همه جانبه باشگاه بتواند این سرمربی را به رسیدن اهداف باشگاه مدد دهد.امیدواریم تیم هجومی مورد نظر هواداران تشکیل دهیم.

وی در خصوص نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: ما قبل از اینکه  در خدمت گاریدو باشیم چند بازیکن مدنظر داشتیم و با ایشان هم درمیان گذاشتیم. خطوطی که نیاز به ترمیم است  را هم اعلام کردند.فکر نمی کردم این قدر فوتبال ایران را بشناسد اما حتما بازیکنانی که خوب و در شان باشند جذب می کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که قبلا گفتید فقط بانک شهر وارد گود شده و بقیه چه می کنند گفت: همین طور است.بانک شهر از قبل از اینکه متولی ما شود همیشه به باشگاه مدد داشت.اگر مشکل ارزی یا ریالی داشتیم به شکل وام یا قرض الحسنه کمک کرده است. تا امروز فعلا باز فقط بانک شهر بوده که گره گشایی کرده است. در سی سال گذشته که گزارشش را آماده می کنم نداشتیم تمام که دیون قراردادها پرداخت شود. این جای تقدیر دارد و امیدواریم بقیه اعضای کنسرسیوم هم اضافه شوند تا با قدرت بیشتری ظاهر شویم.

درویش در خصوص مذاکره نماینده قطر برای جدایی عبدالکریم حسن  و همچنین مذاکره با رامین رضاییان گفت: چندین باشگاه قطری برای جذب عبدالکریم حسن پیشنهاد دادند. مشکل او در قطر مرتفع شده اما به آنها گفتیم به دلیل کیفیت این بازیکن و الفتی که ایجاد شده عذرخواهی کردیم و گفتیم فضای جدایی نداریم.قبل از اینکه اینجا بیایم باز یک نامه دیگر از یک باشگاه دیگر به ما رسید.خودش هم جمعه به من گفت که راحت تر است برود تا به تیم ملی برگردد اما به او گفتم ما هم به او نیاز داریم و خواستم جدایی را از ذهنش بیرون ببرد.در مورد رضاییان چون قرارداد دارد اخلاقی درست نیست مذاکره کنیم.  این مساله در اخلاقیاتم نیست و غیر حرفه ای است.حداقل باشگاه این بازیکن باید اعلام کند حاضر به مذاکره هستند.

وی در مورد اینکه اگر به عقب برگردد باز هم الحاقیه بیرانوند را اضافه می کند یا خیر گفت: سازمان لیگ به ما گفت مبلغ ۲۰ میلیون اضافه است و باید اصلاح شود. مبنای الحاقیه این بود.کسی نمی‌پرسد مگر الحاقیه ابتر مانده است؟ ایشان گفت نیاز دارد تا ۱۵ روز‌ بعد از بازی ها دریافتی داشته باشد و پرداخت هم شد.من متوجه محل سوال نمی شوم. کسی که پیشنهاد داد این کار انجام شود حتما برای مشکل بیرانوند بود و باشگاه هم محل تفاهم است. 

خبرنگاری گفت بیرانوند را همه می شناسند و درویش گفت: مگر پارسال هم غیر قانونی فسخ نکرد؟ کمیته وضعیت باید در‌مورد فسخ قرارداد او حرف بزند.ما هیچ مفادی را نیمه تمام نگذاشتیم. مثلا جای ۱۵ روز دو‌ روز هم بود پرداخت می کردیم.اصل را همه کنار گذاشتند و به حاشیه می پردازند.

وی در خصوص اینکه ایا بیرانوند امکان بازگشت دارد یا خیر گفت: این را  دیگر سازمان لیگ باید بگوید کسی‌ که فسخ می کند میتواند برگردد یا نه.

درویش در‌ مورد اینکه نگران نیست با تغییر دولت بحث کنسرسیوم منتفی شود گفت: سازمان مالیاتی مهم است و ربطی به تغییر دولت ندارد. در سیاستگذاری کلی نظام موضوع واگذاری تصویب شده است و یکی از برجسته ترین کار دولت گذشته همین واگذاری بوده و ادامه پیدا  می کند ولی اینکه چرا بقیه جلو نیامدند در دست من نیست. متولی کسانی دیگر هستند اما دغدغه خود را به کنسرسیوم بانکی اعلام کردیم.گفتیم سریع تر بقیه انتقال سهام هم انجام شود. واقعابانک شهر تا الان مشکلات را حل کرده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص امکانات بیشتر برای پرسپولیس در تمرین گفت: گاریدو گفت فکر نمی کرد  باشگاه چنین امکاناتی داشته باشد.البته گفتم اگر اقلامی نیاز دارد که برای کیفیت کار کمک می کند  تهیه خواهیم کرد.طرحی داریم که زمین چمن دومی هم آماده شود و باشگاه سبک تر شود که این کار را می کنیم.

وی در خصوص وضعیت نقل و انتقالات این روزهای فوتبال ایران  با مبالغ بالا گفت: یکی‌از مشکلات ما ارقامی است که به بازیکنان ما پیشنهاد می دهند.ما هم می خواهیم دارای اصول باشیم و این مساله کار را سخت می  کند. یکی از دلایل موفقیت ما این بوده سعی کردیم یک حدی را برای همه در نظر بگیریم و این باعث همراهی تیم هم بود اما یکسری باشگاه ها فضای پرداخت چند برابری دارند.همین باعث تحریک بازیکن می شود. اما پرسپولیس بزرگتر از همه است چون جایگاهش برای  بزرگ شدن است. همه فکر می کردند روزی همایون بهزادی برود چه می شود اما باز پر‌سپولیس قهرمان شد.پروین و دایی هم همین طور. عابدزاده و امثالهم و خیلی ها که اسمشان از قلم می افتد. من از نوجوانی فوتبال را پیگیری می کردم. روزی که عابدازده می‌خواست برود همه می‌گفتند تیم دیگر نمی تواند ادامه دهد. بازیکنی که علاقه مند به تیم است می آید و پرسپولیس به راهش ادامه می دهد و ان شالله در ادامه این گمشده پرسپولیس که قهرمانی آسیاست محقق شود.

درویش در مورد کارت هواداری پرسپولیس گفت: یکی از منابع مالی برای تامین همین کارتهاست که امیدوارم هواداران استفاده کنند.در لیگ جدید حتما  کسانی که کارت دارند مواهبی برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر