صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۶ - ۱۷ تير ۱۴۰۳

گاریدو: هدف اصلی‌ام با پرسپولیس کسب قهرمانی است/ بازیکنی می‌خواهم که به پیراهن تیم عطش داشته باشد+فیلم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: افتخار بزرگی است که مربی پرسپولیس هستم.
کد خبر : 920920

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، خوان کارلوس گاریدو در مراسم معارفه خود اظهار کرد: از همه ممنونم که اینجا حضور دارید. افتخار بزرگی است که مربی پرسپولیس هستم. به خوبی واقف هستیم که این تیم بزرگ است.مهمترین عامل هواداران تیم هستند، کسانی که تیم را دنبال می کنند. این خیلی واضح است که پرسپولیس به خاطر هوادارانش نامی است.

 وی افزود: همان طور که گفتم افتخاز بزرگی است که نماینده میلیون ها هوادار باشم.چیز مهم برایم این است که هواداران احساس افتخار کنند.هدف اصلی ما قهرمانی است. قهرمانی میسر نمی شود مگر بردن تک به تک بازی ها. می دانم باشگاه تمام تلاشش را کرده و بازیکنان خوبی داریم. من هم به عنوان سرمربی تیم کمک می کنم که بازی ها را ببریم.دوست دارم به تک تک بازیکنان کمک کنم عملکردشان را بالا ببرند.کاری که باید کنیم طبق قانون با عملکرد خوب است تا در تمرین به هدفمان برسیم. در نتیجه سعی می کنم بازی به بازی به برد برسیم.احساس غرور باید در هواداران باید تا بازی ها را ببریم.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص وضعیت نقل و انتقالات گفت: آن طور که  می بینم باشگاه در حال کار است. می دانم که فوتبال است و باید در تصمیم گیری سخت گیر باشیم.هفته دیگر زمان مناسبی است که باشگاه اقدامات خوبی کند.همین الان هم تیم ما قوی است و بازیکنان می مانند.

گاریدو در خصوص حضور پرسپولیس در لیگ نخبگان و اینکه می تواند قهرمان شود، عنوان کرد:  پرسپولیس همیشه عطش قهرمانی و برد دارد.این باشگاه ها دستورالعملشان همیشه برد است. بازیکنها هم این‌ را می دانند.شما دستور دارید برنده شوید و این تنها راه است. خیلی نکته مثبتی است که دستورالعمل بازیکن مشخص است.وقتی عطش برد دارید باید مدیریت کنید که در چه تیمی هستید و برای آن هدف بجنگید. ما نماینده میلیون ها هوادار هستیم و آنها همیشه عادت به برد پرسپولیس دارند پس فقط باید برای برد برویم اینگونه می شود قهرمان شد.خیلی مهم است که نظام و قانونمندی داشته باشیم و بازیکنان هم کیفیت داشته باشند. ما کادرفنی هم وظیفه داریم هر کسی را در این مسیر قرار دهیم. این هدف مختص بازیکن و مربی نیست بلکه مدیریت باشگاه هم همین هدف را دارند.

وی در مورد جدایی چند بازیکن پرسپولیس مثل ترابی و اسماعیلی فر، و احتمال جدایی عبدالکریم حسن و‌ بیرانوند  تصریح کرد: از این موضوع اطلاع دارم اما پرسپولیس تیم قوی است و باشگاه هم در حال مذاکره است، من به مدیریت اعتماد دارم که تیم خوبی می بندیم.باید بازیکنی را پیدا کنیم که واقعا می خواهند برای پرسپولیس بازی کنند.بسیار مهم است بازیکنانی جذب شوند که عطش پیراهن تیم را دارند و هدفشان قهرمانی است و مطمئن هستم که تا هفته آینده تیم تکمیل می‌شود.

گاریدو در خصوص اینکه هواداران فقط قهرمانی می خواهند و چه تحقیقی در مورد دربی کرده اند اظهار کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و ما هم هدفمان بردن است  و سعی می کنیم هر بازی را ببریم. دربی همیشه بازی مهمی است من خوشبختم که  در دربی های بزرگی بودم و می دانم چه اهمیت خاصی دارد و فقط فوتبال نیست، باید روانی جنگید.هر بازی اهمیت دربی را دارد و باید همه را ببریم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه چقدر نیاز به زمان برای اجرای فلسفه فوتبالی اش دارد گفت: بازیکنان همیشه باید کیفیت خوب داشته باشند.  بازیکنان همیشه باید بهترین بازی را انجام دهند.مربی هم باید بداند بازیکنان خوبی در خطوط مختلف دارد تا فلسفه اش را پیاده کند. پس بهترین کار این است. باید از هر بازیکنی در بهترین فرم خودش استفاده کنیم.فلسفه تیم قوی و قهرمان این است که همه بازی ها را ببرد.اول می خواهم تیمم در همه مراحل و خطوط خوب کار کند. باید همیشه به بازیکنان شانس را بدهیم کارشان ر بها نمایش بگذارند.

وی در خصوص تجربه اش در اسپانیا و اینکه آ یا برنامه ای برای حضور بازیکن اسپانیایی دارد گفت: من مربی پرسپولیس هستم و این موضوع توسط مدیریت انجام می شود و هر کاری کنند احترام می گذارم.ملیت بازیکن مهم نیست و اگر موردی باشد حتما می گویم.

گاریدو در ارتباط با اینکه برای حضور در  پرسپولیس با فرد خاصی مشورت کرده یا خیر عنوان کرد: با همکاران خودم مستقیم صحبتی نداشتم. با مربی بدنساز حرف زدم. می دانم در سالهای اخیر مربیان زیادی اینجا بودند و اطلاعات زیادی هم دارند. ایگناسیو هم در اینجا بوده که اطلاعات خوبی دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا در نقل و انتقالات نقشی دارد یا خیر گفت: باز جواب می دهم من مربی پرسپولیس هستم و این باشگاه مدیر و  مدیر فنی دارد.یکی از تصمیمات این است که مربی جدید می آورند و می توانند بگویند این تیم اصلی ما است و تیم ما این است و برخی هم می خواهند بروند و نظر شما در این باره چیست.آن موقع نظرم را می‌گویم.وقتی باشگاه دارد بازیکن جدید می‌گیرد همه باید سکوت کنند از جمله خودم. باید در دسترس باشم تا نظراتم را بگویم. باید به کسی که کارش همین است احترام بگذارم چون من هم می خواهم به من احترام بگذارند.م فقط کار خودمم را می کنم و در کار کسی دخالت نمی کنم.

وی  در خصوص فلسفه فوتبالش و ترکیبی که در اختیار او است و اینکه میانگین سنی بالا چالشی برای وی ایجاد نمی کند عنوان کرد: معتقدم همیشه باید بازیکنانی که مقدور است داشته باشیم. شاید این بازیکن گاهی بیست سال و گاهی سی و دوساله است. من شخصا نظرم این است روی سن بازیکن نباید تمرکز کرد.  در این هفته ای که می آید باید تمرکز روی تیم اصلی باشد. وقتی به زودی تمرین شروع می شود تیم ما باید کامل باشد. زمانی که تمرین کردیم باید تیم را با قدرت ببندیم. بازیکن مهم کسی است که خوب تمرین کند ولی مهم نیست با چه سنی.

گاریدو در ارتباط با بازدید از مجموعه شهید کاظمی عنوان کرد: من دیروز کلیه امکانات را دیدم.و مجموعه امکانات خوبی دارد. هر چیزی سر جای خودش بود. با آنچه که در دسترس دارم رضایت داشتم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار آنا در مورد دستیاران خارجی و ایرانی خود گفت: باشگاه پرسپولیس باشگاهی است که همیشه برای قهرمانی جنگیده که تاریخی و‌ بزرگ در آسیاست.خوشحالم اینجا و‌ سرمربی این تیم هستم. کادر فنی تیم کسانی هستند که در این تیم حضور داشتند به خصوص سید جلال حسینی. ادریس مربی بدنساز و چابی اولیوا هم دستیار اولم است.الان کادر فنی کامل است و هر کسی شغل خودش را دارد.

وی در خصوص نامشخص بودن زمان شروع مسابقات اظهار کرد: ما باید تقویم را بدانیم. بسیار مهم است پیش فصل را طبق آن شر‌ع کنیم و تیم را بسازیم.چون باید در زمان مشخص بازیکن آماده شود به خصوص‌ در بدنسازی.

گاریدو در مورد اینکه ظاهرا شخصیت  منفعلی دارد و فکر نمی کنید با این وضعیت در پرسپولیس به مشکل بخورید گفت: مثل هر شخص دیگری در دنیا هر برخورد با موقعیتی که پیش می آید قابل تغییر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر