صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی ۱۴۰۳ منتشر شد

جزئیات ضوابط و شرایط انتخاب رشته محل تحصیل آزمون پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در دفترچه راهنمای انتخاب رشته منتشر شد.
کد خبر : 920871

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ با هدف تامین نیروی انسانی متعهد و متخصص صورت می گیرد.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته این آزمون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند برای انتخاب رشته محل از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۱۸ تیر تا ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ اقدام کنند.

براساس ضوابط مندرج در شرایط اختصاصی دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاعیه های بعدی، جهت حفظ کیفیت پذیرش در کلیه رشته ها، کلیه افرادی که دارای حداقل ۳۰ درصد از نمره کل آزمون (کتبی) باشند، مجاز به انتخاب رشته محل بوده و می توانند این مرحله را انجام دهند.

گزینش دانشجو در هر یک از رشته ها یا مجموعه های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد، از بین داوطلبان همان رشته امتحانی یا مجموعه امتحانی بر اساس نمره کل تراز به درصد مندرج در کارنامه، سهمیه و اولویت انتخاب رشته محل که توسط خود داوطلب تعیین شده، انجام خواهد شد؛ بنابراین داوطلب موظف است بر اساس نمره کل تراز اکتسابی، ظرفیت موجود در رشته هر پذیرنده دانشجو و ضوابط دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون و علاقه شخصی نسبت به انتخاب رشته محل تحصیل خود اقدام کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر