صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در پیام تبریک به رئیس جمهور منتخب؛

طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی در کنار دولت چهاردهم نقش فعال و اثرگذار خواهد داشت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیام تبریک به رئیس‌جمهور منتخب کشورمان تأکید کرد: این دانشگاه همچون گذشته در راستای اجرای سند تحول و تعالی خود و سیاست‌های کلی نظام نقش فعال و اثرگذار در کنار دولت و وزارتخانه‌های مربوط خواهد داشت.
کد خبر : 920855

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است: 

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی به پایان رسید که مردم ایران بار دیگر با حضور پرشور خود حماسه آفریدند و تصویری از ایستادگی پای آرمان‌های‌ جمهوری اسلامی و ایران مقتدر به جهان مخابره کردند.

این انتخابات نیز جلوه‌ای‌ تازه از نقش تعیین‌کننده مردم در آینده کشور و برگ زرین دیگری از تحقق مردم‌سالاری دینی در ایران عزیز است.

امروز موسم رقابت با حضور و مشارکت مردم در صحنه انتخابات به پایان رسیده و فصل همدلی و تلاش برای رشد و تعالی ایران اسلامی رسیده است. بر همه ما واجب است که از هیچ کوششی در راه پیشرفت و ارتقای کشورمان فروگذار نکنیم‌. 

در پایان بر خود لازم می‌دانم پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و انتخاب به عنوان نهمین رئیس جمهور ایران‌ اسلامی را که با اعتماد مردم و سپردن مسئولیت قوه مجریه به ایشان همراه بود تبریک عرض کنم و در ادامه‌ راه برایشان توفیق روز افزون مسئلت می‌نمایم‌.

دانشگاه آزاد اسلامی همچون گذشته در راستای اجرای سند تحول و تعالی پنج‌ساله خود و سیاست های کلی نظام در جهت رشد و تعالی کشور به خصوص جوانان و نوجوانان ایران اسلامی نقش فعال و اثرگذار در کنار دولت و وزارتخانه های مربوطه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر