صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نقیب در گفت‌وگو با آنا خبر داد:

برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در مراکز پویاشهر و یاورشهر

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری مراسم و ویژه برنامه‌های عزاداری دهه اول محرم در مراکز یاورشهر و پویاشهر ویژه بهبود یافتگان و کودکان کار و خیابان خبر داد.
کد خبر : 920840

سید محمد نقیب مديرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: با فرا رسیدن ایام محرم مراکز یاورشهر، مددسراها و مراکز پویاشهر سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با نصب پرچم و المان‌های مناسبتی سیاه پوش شدند.

وی تصریح کرد: در مراکز ۱۰ گانه تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی طی دهه اول محرم برنامه‌های عزاداری شامل سخنرانی، سینه زنی و روضه خوانی در این مراکز برگزار می‌شود و بیش از ۷ هزار مددجوی حاضر در مراکز فوق به عزاداری شهادت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش خواهند نشست.

نقیب در ادامه خاطرنشان کرد: مراسم ویژه‌ای نیز با همکاری مناطق ۲۲ گانه در مددسراهای پایتخت برگزار می‌شود و حدود ۲ هزار مددجو در این مراسمات شرکت خواهند کرد.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی با تاکید بر اهمیت تبیین قیام عاشورا برای کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های ویژه محرم در مراکز پویاشهر و برپایی هیات عزاداری کودکان ایران در دهه محرم را شاهد خواهیم بود.

وی در پایان تاکید کرد: برنامه زیارت عاشورا نیز در دهه محرم هر روز صبح در حسینیه سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برپا می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر