صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۶ - ۱۶ تير ۱۴۰۳

پیام تبریک سرپرست ریاست جمهوری به رئیس جمهور منتخب

سرپرست ریاست جمهوری با صدور پیامی به رئیس جمهور منتخب مردم تبریک گفت.
کد خبر : 920815

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرپرست ریاست جمهوری با صدور پیامی به رئیس جمهور منتخب مردم تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: 

بسم ‏الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ و فهیم ایران

حضور حماسی شما مردم آگاه و همیشه در صحنه کشورمان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر صحنه‌های زیبایی از مردم‏‌سالاری دینی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت و موجب خشنودی همه مشتاقان و دوستداران این مرز و بوم و یأس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام و کشور شد.

بی‌تردید این مشارکت پرشور، مهر تأیید دیگری بر دلبستگی و علاقه‏مندی مردم به نظام و انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود؛ این رویداد غرورآفرین در حالی صورت گرفت که دشمنان نظام همه ابزار‌های تبلیغی را برای ایجاد تردید در نقش‏‌آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود به کار گرفتند ولی ملت ایران با هوشیاری، زمان‏شناسی و مشارکت گسترده، یکبار دیگر مانع از تحقق خواست بیگانگان شد.

قطعاً پیروز اصلی این رویداد ملی، مردم عزیز ما هستند که برگ زرین دیگری بر افتخارات ملی خود افزودند و نشان دادند همچنان مصمم، استوار و امیدوار در صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور فعالانه دارند.

اینجانب با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید؛ حضرت آیت الله رئیسی و تجلیل از خدمات ماندگار ایشان، این حضور آگاهانه را محضر مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، کاندیدا‌های محترم این دوره از انتخابات و به ‏ویژه خالق اصلی این حماسه؛ ملت بزرگ ایران تبریک می‏گویم و ضمن تبریک صمیمانه به رئیس جمهور منتخب برای جناب آقای پزشکیان، آرزوی توفیق در انجام این رسالت عظیم را دارم و امیدوارم به پشتوانه اعتماد مردمی بتوانند با خدمت‌گزاری شایسته، پاسخگوی خواسته‌ها و مطالبات بر حق ملت بزرگ ایران باشد.

لازم می‏دانم بار دیگر از تلاش‌‏های مستمر و شبانه ‏روزی دست اندرکاران برگزاری این انتخابات ازجمله شورای محترم نگهبان، وزارت محترم کشور، هیئت‏های اجرایی و نظارت، نیرو‌های امنیتی، نظامی و انتظامی، اصحاب رسانه‏، خبرنگاران، به ویژه رسانه ملی و تمامی فعالان عرصه اطلاع‏‌رسانی، گروه‏‌ها، احزاب و جریان‌‏های سیاسی که نقشی در افزایش مشارکت ملی داشتند، قدردانی نمایم.

اکنون که رقابت‏های انتخاباتی پایان یافته، امیدوارم فصل جدیدی از تعامل و همدلی در کشور برای ساختن ایرانی قوی و آباد آغاز شود و بیش از پیش شاهد پیشرفت و آبادانی کشور و عزت و اعتلای ایران اسلامی باشیم.

محمد مخبر

سرپرست ریاست جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

ارسال نظر