صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۰ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

برنامه‌های علمی دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد

جلسه معرفی برنامه‌های علمی دانشگاه شهیدبهشتی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی در مرکز همایش‌های بین‌المللی این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 92081

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط‌ عمومی دانشگاه شهید بهشتی، در این نشست محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه، اعضای هیات رئیسه، معاونان پژوهشی و آموزشی و مدیران گروه­‌های دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها، مجریان برنامه‌های علمی، دبیران کمیسیون­‌های تخصصی و مدیران حوزه معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه حضور داشتند.


برنامه علمی دانشگاه در 9 حوزه انرژی، محیط‌ زیست، سلامت، رشد انسان و ناهنجاری­‌های اجتماعی، علوم‌شناختی، علوم مهندسی و پزشکی، علوم حکمرانی صالح، نانو و زیست فناوری، آب و فضای مجازی و فناوری اطلاعات تدوین شده است.


توسعه برنامه‌محور و هم‌­افزایی پژوهش دانشگاه برای رفع نیاز­های کشور و برنامه­‌های کلان نظام، تبدیل دانشگاه به یک سازمان پژوهشی پاسخگو به نیازهای کشور، همگام­‌سازی دانشگاه با تحولات جامعه و پیشرفت­‌های علوم و فناوری جهان، هدفمندکردن آموزش و ماموریت‌محور کردن دانشگاه برای حل مشکلات کشور و فرهنگ‌سازی برای پژوهش برنامه‌محور و کارگروهی مشترک در کشور از اهداف برنامه علمی دانشگاه شهید بهشتی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر