صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۰۵ - ۱۵ تير ۱۴۰۳
دقایقی قبل؛

سخنگوی شورای نگهبان از روند اخذ رأی در مسجد الرسول (ص) سعادت‌آباد تهران بازدید کرد

عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در بعد از ظهر روز برگزاری مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به مسجد جامع‌الرسول‌(ص) در محله سعادت‌آباد تهران که از شعب انتخاباتی است رفت و در جریان روند برگزاری انتخابات قرار گرفت.
کد خبر : 920678

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در بعد از ظهر روز برگزاری مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به مسجد جامع الرسول (ص) در محله سعادت‌آباد تهران که از شعب انتخاباتی است رفت و در جریان روند برگزاری انتخابات قرار گرفت.

وی ضمن گفت‌وگو با عوامل نظارتی و اجرایی و دریافت گزارش از آنها در خصوص اخذ رای، دقایقی به گفت‌وگو با رأی‌دهندگان و دریافت نظرات آنان درباره رای‌گیری پرداخت.

طحان‌نظیف در این شعبه اخذ رای از مردم که در صف بودند تا رای خود را به صندوق بیاندازند، قدردانی و در این شعبه با خبرنگاران نیز گفت‌وگو کرد.

گفتنی است؛ مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز (جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳) در سراسر کشور آغاز شده و در این مرحله هر یک از دو نامزد که حداکثر نسبی آرا را کسب کند، رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر