صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

علیپور: از باشگاه‌ها خواسته شده بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان اهتمام ورزند

رئیس کمیته صیانت از لیگ گفت: از باشگاه ها خواسته شده ضمن برخورداری از سفره کرامت رحمت الهی به حفظ حرمت ماه مبارک بیش از گذشته اهتمام ورزند.
کد خبر : 92050

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از سایت سازمان لیگ، حجت الاسلام علیرضا علیپور در گفت وگو با در مورد فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: «فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به همه مسلمانان و مومنان جهان تبریک می گویم و امیدوارم در این ماه رحمت و غفران الهی که جهنم سوزان دنیای ما را به طور موقت تعطیل کرده، این بهشت را با خودمان همراه داشته باشیم. ماه مبارک رمضان ماه رحمت، بخشش، مهربانی و کرامت است. خداوند اکرم و اکرمین است. خداوند انتهای کرامت است. پیامبر اسلام فرمود در ماه رمضان درهای بهشت باز و درهای جهنم بسته است. »


وی افزود: «هر کار خیر در ماه مبارک رمضان چندین مرتبه ثواب دارد. مثلا خواندن یک آیه قرآن ثواب کل قرآن را دارد. یک صدقه چندین برابر پاداش و ثواب در این ماه دارد. باید در ماه مبارک رمضان اول با خودمان، دوم خانواده و سوم با دوستان و جامعه مان مهربان‌تر باشیم. در ماه مبارک رمضان باید بیش از گذشته به به فکر فقرا باشیم».


وی ادامه داد: «ماه مبارک رمضان امسال بین دو فصل مسابقات قرار دارد. بازیکنان و مربیان در حال استراحت هستند و تیم ها تمرین ندارند بنابراین بهتر می توانند از فیض ماه مبارک رمضان برخودار شوند. روال فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مثل هر سال این است که حفظ حرمت و تکریم شعائر اسلامی و الهی در این ماه مبارک است. به همین دلیل از باشگاه ها خواسته شده همراه و همگام با روزه داران مومن ضمن برخورداری از سفره کرامت رحمت الهی به حفظ حرمت ماه مباک بیش از گذشته اهتمام ورزند.»


علیپور تصریح کرد: «تمام هیات های فوتبال استان موظفند که با برنامه ریزی دقیق مراسمی برای ماه مبارک رمضان داشته باشند و مراعات ایام و ساعات ماه رمضان و روزه داران را بکنند. سازمان لیگ نیز روز گذشته ابلاغیه ای به همه باشگاه ها فرستاد . در عین حال چنانچه شخصی اعم از بازیکنان و مربیان ایرانی و خارجی عذرشرعی داشته باشد و نتواند روزه بگیرد از تظاهر به روزه خواری باید اجتناب شود. »


رئیس کمیته صیانت از لیگ در پایان گفت: «از مسئولان باشگاه بخصوص مسئولان فرهنگی خواسته شده که برنامه های آموزشی و مذهبی داشته باشند.تهیه بسته های فرهنگی برای ماه مبارک رمضان، عیادت و سرکشی به جانبازان، حضور پررنگ تر در امور خیریه و شرکت در مراسم مذهبی و برگزاری نماز جماعت و برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) نیز از دیگر موارد درخواستی از باشگاه ها بوده است.»


انتهای پیام/

برچسب ها: علیپور فوتبال
ارسال نظر