صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۹ - ۱۳ تير ۱۴۰۳
در حاشیه بازدید مدیرعامل بانک تجارت از نمایشگاه الکامپ صورت گرفت

رونمایی از نشان جدید هلدینگ "تفتا”

در حاشیه بازدید مدیرعامل بانک تجارت از نمایشگاه الکامپ در سومین روز برگزاری این نمایشگاه، نشان جدید هلدینگ فناوری بانک تجارت «تفتا» رونمایی شد.
کد خبر : 920314

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر هادی اخلاقی فیض‌‌آثار در جریان این بازدید به استراتژی بانک تجارت برای تحقق بانکداری دیجیتال اشاره داشت و گفت: در سه سال گذشته استراتژی بانک به‌گونه‌ای تدوین شد که بتواند از ظرفیت‌های حوزه فناوری برای تحقق بانکداری دیجیتال به معنای واقعی استفاده کند.

وی افزود: در همین راستا تلاش‌های زیادی صورت گرفت و این استراتژی موجب شد که بانک در ساختار درونی حوزه فناوری خود تغییر و تحول معناداری را شاهد باشد. از جمله این تغییرات جدی و بزرگ می‌توان به استقرار منظومه تجارت و مهاجرت بانک از سیستم‌های متعدد به یک سیستم متمرکز و یکپارچه اشاره داشت.

مدیرعامل بانک تجارت خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بخش برون‌سازمانی هم شرکت‌های وابسته به بانک فعالیت‌های خود را توسعه داده‌ و نتیجه فعالیت همکاران ما در شرکت‌های وابسته و تاثیر قابل توجهی که در عرصه بانکداری به جای گذاشته‌اند به وضوح دیده می‌شود.

دکتر اخلاقی با اشاره به اینکه حضور و گسترش خدمات در عرصه بانکداری دیجیتال یکی از الزامات تعریف شده وزارت اقتصاد برای بانک‌هاست گفت: بانک تجارت امروز مجموعه‌ای از خدمات را با پسوند "نو" اجرایی کرده‌ که تاکنون نظیر این خدمات در نظام بانکی کشور وجود نداشته و پس از اجرا نیز رقیبی برای آن در سیستم بانکی موجود نیست.

وی افزود: خدمات ارائه شده از سوی بانک تجارت خدمات تعبیه شده در کسب‌وکارهاست؛ محصولاتی همچون کشت‌نو، صنف‌نو، کسب‌نو، تامین‌نو و کالانو ترکیبی از مجموعه خدمات تعهدی، تسهیلاتی و خدمات بانکداری الکترونیک است که عمدتاً به‌صورت غیرحضوری به مشتریان خرد ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر