صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۳ - ۰۷ تير ۱۴۰۳

شرکت در انتخابات باعث تحکیم پایه‌های نظام اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود شرکت در انتخابات را تحکیم پایه‌ها و اصول نظام اسلامی ایران و در ادامه آن پیشبرد اهداف انقلاب دانست. 
کد خبر : 919257

حسینعلی سمیعی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با تأکید بر شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: امروز شرکت در انتخابات از هر زمان دیگری بر مردم و به‌ویژه دانشگاهیان لازم بوده و انتخابات پرشور بر استوارتر شدن پایه‌های نظام کمک می‌کند. 

وی با دعوت از همکاران برای شرکت در انتخابات پیش رو افزود: کم کردن و رفع چالش‌های مختلفی که پیش روی ماست با حضور متفکرانه و هدفمند در انتخابات محقق می‌شود و رأی تک تک مردم سرنوشت ساز و مهم است. دشمنان دائمأ بر کوس ناامیدی می‌دمند و یأس را در دل مردم می‌اندازند تا از مشارکت حداکثری که مورد تأکید مقام معظم رهبری است بکاهند؛ اما مردم هوشیار بار دیگر در روز جمعه حماسه می‌آفرینند.

{$sepehr_key_271}

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود انتخابات ریاست جمهوری را یکی از مهم‌ترین رویداد‌های کشور دانست و بیان کرد: انتخاب آگاهانه در این عرصه مهم و خاص می‌تواند باری از دوش مشکلات ایران بردارد و در صورتی که مشارکت بیشتر باشد دشمنان نیز بیش از پیش مایوس می‌شوند.

سمیعی هم و غم دشمنان را در القای ناکارآمدی نظام در خدمت مردم عنوان کرد و گفت: مردم آگاهانه در همه عرصه‌ها حاضرند و بعد از سال‌ها که از عمر انقلاب می‌گذرد دشمنان باید فهمیده باشند که این حجم از تبلیغات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی جز ضرر و زیان برای خودشان چیزی به ارمغان نمی‌آورد.

وی با بیان اینکه همه در روز جمعه پای صندوق‌های رای خواهیم رفت، مطرح کرد: با شرکت در انتخابات روح شهیدان انقلاب و امام راحل (ره) شاد خواهد شد و شادی روح شهیدان حتما دستاورد‌های خوبی را با لطف الهی برای ایران اسلامی به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر