صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۰۳ - ۰۵ تير ۱۴۰۳
مسعودی تأکید کرد؛

گسترش فضای انقلابی، ارتقای علمی و حفظ کیان دانشگاه ۳ مأموریت دانشگاه آزاد

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: گسترش فضای انقلابی، ارتقای علمی و حفظ کیان دانشگاه سه مأموریت اساسی است که از سوی رهبر معظم انقلاب بر دوش دانشگاه آزاد اسلامی گذاشته شده است.
کد خبر : 918930

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی با حضور مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، نماینده معاونت حراست کل، رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی در محل این واحد دانشگاهی برگزار و مسعود فلاحت‌نواز به عنوان مسئول جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی معرفی و از تلاش‌های کریم بابازاده قدردانی شد.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این آیین با بیان اینکه عید غدیر روز کمال دین و عهد و میثاق با رب جلیل است، گفت: رسیدن به کمال جز با رهایی از تعلقات دنیوی، تمسک و توسل به ائمه اطهار علیهم‌السلام امکان‌پذیر نیست.

مجتبی مسعودی به در پیش بودن هشتم تیر، روز انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره و تبیین کرد: مشارکت حداکثری و انتخاب فردی مطلع، متدین و شایسته، دو نکته مهم است که باید در این انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی سه محور و مأموریت اساسی شاملِ گسترش فضای انقلابی برای جوانان، ارتقای علمی و حفظ کیان دانشگاه را بر دوش دانشگاه آزاد اسلامی گذاشتند، مطرح کرد: در شرایط و فضای امروز جامعه و تلاش دشمنان و جنگ رسانه‌ای علیه کشورمان، دانشگاه آزاد اسلامی زمانی می‌تواند در تحقق مأموریت‌های یاد‌شده موفق باشد که بتواند از تمامی ظرفیت‌ها به ویژه ظرفیت نخبگان دانشگاهی استفاده کند.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان مطرح کرد: برای تحقق این موضوع باید آرامش بر فضای دانشگاه حاکم باشد. فراهم شدن آرامش در فضای دانشگاه نیز نیازمند هماهنگی و یکپارچگی تمامی بخش‌ها و واحد‌هاست.

مسعودی با تأکید بر اهمیت حوزه حراست در دانشگاه‌ها، تبیین کرد: مسئول حراست دانشگاه باید علاوه بر اخلاق‌مداری و قانون‌گرایی، با نظارت و ارائه راهکارها، در راستای صیانت، جلوگیری و بازدارندگی از هر نوع فساد، تلاش و اقدام کند.

وی با بیان اینکه یک مشاور امین، چشم بینای مدیر دستگاه است، عنوان کرد: حراست باید در تمامی امور اخلاق انسانی را مدنظر قرار داده و قضاوت‌های ایشان براساس شنیده‌ها و تصمیمات عجولانه نباشد. 

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن قدردانی از تلاش بابازاده، مسئول سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی بندرانزلی، افزود: امروز شاهد حضور عزیزانی در حوزه‌های حراست دانشگاه‌ها هستیم که از نظر تقوا، تلاش و پویایی در این حوزه، قابل ستایش و تقدیر هستند.

به گزارش آنا؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی با ۳ هزار و ۴۰۰ دانشجو و ۷۹ عضو هیئت‌علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر