صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۴۸ - ۰۴ تير ۱۴۰۳

کلانتری: رئیس جمهور آینده باید مرد میدان باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم وضعیت و شرایط نامطلوب دولت یازدهم و دوازدهم بر کشور حاکم شود، گفت: رئیس جمهور آینده باید مرد میدان باشد و جهادی کار کند.
کد خبر : 918671

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین کلانتری خلیل‌آباد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در سی و ششمین جلسه کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز که در سالن جلسات شهید کولیوند این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: در یک مبارزه تمام‌عیار قرار داریم؛ از یک سو در شرایط دشوار اقتصادی هستیم که باید خارج شویم و از سوی دیگر همگامی پویش جهانی متقابل علم و اقتصاد است که باید تلاش کنیم، پویشی که سبب شده کسانی که تعیین‌کننده سرنوشت کشور‌ها و ملت‌ها هستند، پایبند به ارزش‌های اصیل اخلاقی، انسانی و دینی نباشند.

وی اضافه کرد: تغییر این معادله قدرت، عزمی راسخ می‌خواهد و آن قدم نهادن در سنگلاخ تحریم‌هاست، نبردی با خود که جهادی عمل کنیم و بر علیه آن چیزی که می‌توانستیم باشیم و نیستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز افزود: وضعیت نامطلوب و اسفناکی که در دولت یازدهم و دوازدهم بر ملت و کشور ما تحمیل شد و با حضور آیت‌الله رئیسی در دولت سیزدهم تکرار نشد، اوضاع نگران‌کننده است و نباید اجازه دهیم دیدگاه‌های غربی و لیبرال بر کشور حاکم شود و تلاش کنیم انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری آحاد جامعه برگزار و سپس انتخابی اصلح داشته باشیم.

کلانتری خلیل‌آباد متذکر شد: دولت آینده باید زمینه به‌کارگیری نیرو‌هایی که امکان مدل‌سازی، اجرای طرح‌های مولد و پیشروی اقتصادی با بهره‌گیری از فضا‌های دانش‌بنیان و مهارتی را دارند مهیا و زمینه را برقراری ارتباط و همکاری فناورانه و صنعتی میان بخش‌های تولیدمحور دانشگاه‌های داخلی و مدارس موسوم به کسب و کار برقرار کند.

وی بیان کرد: باید ۸ تیراتفاق و رخدادی را رقم بزنیم و رئیس جمهوری برگزینیم که ارزش‌های اخلاقی، انسانی و دینی بیشتر را بر کشور حاکم کند و وضعیت و شرایط نامطلوب دولت یازدهم و دوازدهم تکرار نشود، مرد میدان باشد و جهادی کار کند، انقلابی و آگاه به مسائل روز و زمان باشد، مدیر، مدبر و سابقه اجرایی خوبی داشته باشد و وظیفه ماست که بر این اساس انتخابی خوب، درست و اصلح داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر