صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۱ - ۰۳ تير ۱۴۰۳

راهبرد تکیه بر توان داخلی دستاورد دولت شهید جمهور بود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان یکی از دستاورد‌های آشکار دولت شهید جمهور را راهبرد تکیه بر توان داخلی و روحیه خستگی‌ناپذیری عنوان کرد.
کد خبر : 918590

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان نشستی با موضوع«تداوم راه شهید جمهور، مشارکت مردم، انتخاب اصلح، گفتمان رهبری» از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی دانشگاه، خانه گفتگو با هدف تبیین شاخصه‌های انتخاب اصلح در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

مجتبی حکیم‌زاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان در این نشست با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان نهاد علمی و فرهنگی، بر خود وظیفه می‌داند که در مسائل کلان کشور نقش سازنده و روشنگری خود را ایفا کند، اظهار کرد: دانشگاه باید در شناساندن اصول و تبیین شرایط به‌عنوان حوزه پیشتاز انجام وظیفه کند که در همین راستا برگزاری نشستی با عنوان، تداوم راه شهید جمهور، مشارکت مردم، انتخاب اصلح و گفتمان رهبری در دستور کار این دانشگاه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دوره کوتاه ریاست جمهوری شهید رئیسی برای ملت ایران و نظام اسلامی فرصت مغتنمی بود، عنوان کرد: احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی با گذشت ۴۵ سال از انقلاب در یک نمونه عالی و متناسب با شرایط جدید داخلی و بین‌المللی در دولت سیزدهم رقم خورد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان با اشاره به اینکه شهادت رئیس‌جمهور شهید و همراهان هر چند ضایعه بزرگی برای ملت ایران بود، افزود: به حول و قوه الهی آثار و برکاتی، همانند حیات پربرکت شهید جمهور به همراه داشت به گونه‌ای که تشییع این شهدا وحدت‌بخش و یکپارچگی را در ملت ایران رقم زد.

حکیم‌زاده یکی از دستاورد‌های آشکار دولت شهید جمهور را راهبرد تکیه بر توان داخلی و روحیه خستگی‌ناپذیری او بیان کرد و ادامه داد : بازگرداندن سیاست به مدار اخلاق و پرهیز از مجادلات از دیگر نکات مثبت کارنامه شهید جمهور بود که این خصیصه پسندیده وی باید سرلوحه عمل مسئولان قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد که مشارکت آحاد مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به‌عنوان یک تکلیف شرعی و قانونی، منجر به انتخاب فردی برای تداوم راه عملکرد‌های مثبتی که در منش شهید جمهور دیدیم، شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر