صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۶ - ۰۳ تير ۱۴۰۳

حزب مؤتلفه از قالیباف حمایت کرد

حزب مؤتلفه اسلامی در بیانیه‌ای از محمد باقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.
کد خبر : 918566

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  حزب مؤتلفه اسلامی امروز یکشنبه (سوم تیرماه) در بیانیه‌ای، با تبریک عید سعید غدیر و هفته امامت و ولایت افزود: شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و یارانش، خدمات و دستاورد‌های آن شهید را برای ملت ایران آشکار کرد که در بدرقه آن عزیزان جلوه جهانی داشت.

حزب مؤتلفه اسلامی در این بیانیه یادآور شد: اینک ملت بزرگ ایران در تداوم دولت خدمت، برای انتخاب رئیس جمهور پرتلاش، خستگی‌ناپذیر، فعال و دارای تجربه مثبت در صحنه آمده است و با حضور نامزد‌های دارای سلایق مختلف فرصت برای انتخاب صالح‌تر، مهیاست.

در ادامه این بیانیه آمده است: حزب مؤتلفه اسلامی پس از بررسی تحولات جهانی منطقه‌ای، واکاوی شرایط این برهه حساس، با احترام کامل به همه نامزد‌های محترم، جناب آقای محمدباقر قالیباف را بر اساس سوابق خدمت و مدیریت، توانایی‌های ایشان و تبعیت از ولایت امر مسلمین و تجربیات در حوزه‌های مختلف با اکثریت قوی آرای شورای مرکزی مؤتلفه اسلامی و نظر دبیران حزب در استان‌ها مورد حمایت قرار داد.

حزب مؤتلفه اسلامی در این بیانیه خاطرنشان کرد: امید است ملت شریف ایران در روز جمعه هشتم تیرماه با مشارکت برتر و بی‌شمار و رای خود، صفحه زرین دیگری را به کارنامه پرافتخار دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیفزاید.

انتهای پیام/

ارسال نظر