صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۶ - ۰۳ تير ۱۴۰۳

معاون شمس آذر: ماندن دقیقی در تیم ۵۰-۵۰ است/ درخواست رسمی از استقلال و پرسپولیس نداشتیم

معاون باشگاه شمس آذر قزوین گفت: ماندن یا رفتن سعید دقیقی سرمربی تیم ۵۰-۵۰ است.
کد خبر : 918509

عباس مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص برنامه‌های شمس آذر برای فصل آینده فوتبال ایران اظهار کرد: امروز جلسه جمع‌بندی خواهیم گذاشت تا پس از مشخص شدن شرایط تیم، استارت محکمی را برای فصل آینده بزنیم. جلسه خوبی که در آن برنامه ریزی کنیم و با امید به خدا رو به جلو برویم.  

وی در مورد اینکه آیا سعید دقیقی در فصل بعد سرمربی تیم شمس آذر خواهد بود، گفت: ماندن یا رفتن آقای دقیقی ۵۰-۵۰ است. باید شرایط برای ماندن وی فراهم شود. ان‌شاءالله در جلسه امروز مشخص خواهد شد که در شمس آذر می‌ماند یا نمی‌ماند.

معاون باشگاه شمس آذر قزوین در مورد اینکه از چه زمانی فعالیت برای نقل و انتقالات شروع خواهد شد، عنوان کرد: باید اول کار‌های بزرگ‌تر را انجام دهیم و سرمربی تیم در فصل بعد مشخص شود. بعد از آن نقل و انتقالات با سرمربی تیم خواهد بود. باشگاه در این زمینه در کنار سرمربی است و کمک می‌کند تا تیم با نظر سرمربی بسته شود.

وی در مورد اینکه درخواست رسمی برای بازیکنی از تیم شمس آذر به دست باشگاه رسیده، یادآور شد: باشگاه حرفه‌ای هستیم و همیشه برای بازیکنان تیم، درخواست‌ها از باشگاه‌های مختلف ارسال می‌شود. پر مسلم است که شیوه جذب بازیکنان ما، مکاتبه با باشگاه است.

مرادی درباره اینکه باشگاه استقلال درخواست رسمی برای جذب حسین گودرزی ارسال کرده، گفت: نه، به صورت رسمی از سوی استقلال نامه‌ای به دست ما نرسیده است. فقط در حد شنیده‌ها بوده و اقدام رسمی صورت نگرفته است.  

وی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازیکنی از شمس آذر داشته، تصریح کرد: نه، پرسپولیس هم درخواست رسمی نداده، اگر بازیکنی مدنظر بوده نیز فقط زبانی بوده است؛ بنابراین از نظر ما رسمیت ندارد. برای فصل نقل و انتقالات بازیکنانی را به باشگاه‌ها می‌دهیم که درخواست رسمی داشته باشد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر