صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۷ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۳

شهید چمران نسخه‌ راهگشا برای همه نسل‌های کشور است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت شهید چمران را نسخه‌ای آموزنده و راهگشا برای همه نسل‌های امروز و فردای تاریخ کشور دانست.
کد خبر : 918077

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیروس فارسی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در نشست تبیینی با عنوان استاد انقلابی و حضور حماسی در انتخابات که در این واحد دانشگاهی برگزار شد به بیان مولفه‌های برجسته آن شهید بزرگوار پرداخت و اظهار کرد: یکی از ابعاد برجسته وی این بود که در زمان حیات استاد در تراز انقلاب اسلامی بود، باید تلاش کنیم صفات برجسته شهدا و استادان والامقام را به‌عنوان اسوه و الگو قرار دهیم.

وی با تأکید بر مطالعه و تأمل در زندگی شهید دکتر مصطفی چمران و شاخص‌های شخصیتی آن شهید ارجمند به ویژه آگاهی به مسائل و حوادث زمان، تدبیر، درایت و شجاعت در حوزه علم و عرفان و معنویت‌گرایی‌ وی، آن را نسخه‌ای آموزنده و راهگشا برای همه نسل‌های امروز و فردای تاریخ کشور دانست و از استادان خواست که با همه وجود و توان فعالیت کنند و با ایجاد تحرک فکری در دانشجویان، زمینه رشد و تعالی و توسعه علمی صورت گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و مدیر کانون بسیج اساتید این واحد دانشگاهی به رویکرد بسیج اساتید در جهاد تبیین برای حضور حداکثری در انتخابات اشاره کرد و افزود: با توجه به مخاطبانی که دارید، نقش آفرینی استادان و نخبگان جامعه در قالب جهاد تبیین حضور حداکثری مردم و جوانان در انتخابات پیش رو نقشی مهم و بی بدیل است.

به گزارش آنا در ادامه این نشست، متن بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید قرائت شد و در پایان شرکت کنندگان با حضور در مقبره مطهر شهید گمنام این واحد دانشگاهی، با غبارروبی و عطر افشانی با آرمان‌های والای شهدا عهد و پیمان بستند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر