صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۰ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
موسوی مطرح کرد؛

پیش‌بینی کسب رتبه برتر هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای آذربایجان‌شرقی در کشور

دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا پیش‌بینی کرد که هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای آذربایجان‌شرقی رتبه برتر را در سطح کشور کسب کند.
کد خبر : 918015

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای آذربایجان‌شرقی با حضور حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به‌عنوان رئیس مجمع و سیدمحسن موسوی دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا به‌عنوان نایب رئیس مجمع در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد که پس از رأی‌گیری سعید جعفری نامور با کسب ۱۹ رأی از ۱۹ رأی مأخوزه به‌مدت چهار سال به‌عنوان رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای آذربایجان‌شرقی باقی ماند.

دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا در این جلسه گفت: بازخورد‌هایی که در چهار سال گذشته از استان آذربایجان‌شرقی دریافت کردیم مثبت بود.

موسوی افزود: با توجه به حمایت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی از هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای آذربایجان‌شرقی و ظرفیت‌های بالای استان پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آینده شاهد کسب رتبه برتر این هیئت در کشور باشیم.

وی متذکر شد: آمادگی برای تأسیس سالن ویژه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در استان آذربایجان‌شرقی وجود دارد و تلاش می‌کنیم این سالن را برای حمایت از ورزشکاران ایجاد کنیم.

دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا بیان کرد: با توجه به امکانات، توانمندی و  ظرفیت بالای مشارکت و همراهی در استان آذربایجان‌شرقی، فدراسیون توجه ویژه‌ای به این استان دارد و شاهد میزبانی این استان از رویداد‌ها و مسابقات مختلف خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی هم در این مجمع گفت: رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا به همراه هیئت رئیسه تلاش قابل قبولی کردند و از تمامی این اعضا تشکر می‌کنم.

ستوده‌نژاد متذکر شد: امیدوارم هیئت‌های تمام شهرستان‌ها در استان آذربایجان‌شرقی به کمک اداره‌کل ورزش و جوانان استان فعال شود تا ورزشکاران و ورزش‌دوستان را جذب کنند.

وی یادآور شد: امیدوارم کنار ورزش قهرمانی موضوع همگانی را هم پیگیری کنند؛ چراکه حوزه همگانی اهمیت بسیار زیادی دارد.

منتخب مجمع برای دور جدید چهار ساله هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا از همراهی و مشارکت اعضاء مجمع متشکل از نمایندگان حقوقی، نمایندگان ورزشکاران، داوران، مربیان و روسای هیئت شهرستان‌ها قدردانی کرد و مدیران انجمن‌های حمایتی و رؤسای کمیته‌های تخصصی را بازو‌های توانمند هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء استان آذربایجان‌شرقی معرفی کرد.

نامور مطرح کرد: تمامی موفقیت‌ها و پیشرفت‌های هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا در چهار سال اخیر به همت ارکان اصلی هیئت، پیشکسوتان، داوران، مربیان و ورزشکاران پرتلاش و مسئولان انجمن‌های حمایتی و درمانی بود که کنار حمایت و همراهی مدیران ارشد، مدیران جهادی و پرتلاش ورزشی استان و شهرستان تبریز به دست آمده، امیدوارم با رأی اعتماد اعضای مجمع به اینجانب برای تصدی ریاست هیئت در چهار سال آینده بتوانم طبق هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی انجام شده با کمک و مشارکت اعضای هیئت‌رئیسه برنامه‌های ارائه شده در مجمع را اجرایی و از انجام هدفمند آن سربلند بیرون آیم.

به گزارش آنا، در پایان این نشست از همراهی، حمایت و مشارکت مدیران انجمن‌های حمایتی و درمانی استان آذربایجان‌شرقی و رؤسای کمیته‌های تخصصی ام.اس، کلیوی، دیابت، هموفیلی و تالاسمی و دبیرکل فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا با اهدا لوح سپاس از سوی ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی و نامور رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای این استان تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر