صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۷:۴۵ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۴
واحدهای دانشگاهی در سالی که گذشت

بسترسازی برای راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی واحد میانه/ افزایش شرکت‌های مستقر در مرکز رشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه اظهار کرد: بسترسازی لازم برای راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی و تاسیس رشته های پزشکی و پیراپزشکی این واحد دانشگاهی صورت گرفته است.
کد خبر : 9179

دکتر علی سلمان پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با تبریک سال جدید، مهمترین فعالیت های صورت گرفته در سال 93 این دانشگاه را یادآور شد و افزود: اخذ مجوز مرکز تحقیقات کشاورزی، گیاهان دارویی و محصولات ارگانیک، فعال سازی مرکز رشد و شرکت های دانش بنیان در راستای تجاری‌سازی، بسترسازی لازم برای راه اندازی دانشکده علوم پزشکی و تاسیس رشته های پزشکی و پیراپزشکی از دستاوردها و فعالیت‌های سال گذشته این واحد است.



وی تایید رشته های پرستاری و علوم آزمایشگاهی و ارسال نهایی دو پرونده برای تصویب شورای گسترش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اقدام برای راه اندازی و تصویب 7 رشته تحصیلی در مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد و چاپ 412 عنوان مقاله در کنفرانس ها و ژورنال های ملی و بین المللی را نیز از مهمترین اقدامات صورت گرفته در سال 93 واحد میانه دانست.


رئیس واحد میانه خاطرنشان کرد: میزبانی مسابقات بسکتبال، فوتسال، والیبال دختران دانشجو بین مناطق شمال غرب کشور دانشگاه های آزاد اسلامی در سالن چند منظوره مجتمع ورزشی، برگزاری نخستین دوره مسابقات دومینو دانشجویی و دانش آموزشی و مسابقه چالش گرانش (نجات تخم مرغ)، طراحی و تدوین نقشه جامع فرهنگی واحد، ایجاد اتاق فکر فرهنگی و توجه ویژه به فعالیت های فرهنگی، برگزاری گفتمان های دانشجویی، کرسی های آزاداندیشی، نشست های سیاسی، اهتمام و اجرای برنامه های متنوع و بدیع در عرصه های دین، اخلاق و هنر از دیگر فعالیت های انجام شده واحد میانه در سال گذشته است.



این مسئول، تولید ثروت از علم و راهکارهای کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان را یکی از اولویت ها و برنامه های اصلی واحد میانه در سال 94 عنوان کرد و به آنا گفت: پیگیری اخذ مجوز رشته های علوم پزشکی و سایر رشته های دیگر در دست اقدام، راه اندازی دفتر مرکز تحقیقات کشاورزی، گیاهان دارویی و محصولات ارگانیک، برگزاری همایش های ملی باستان شناسی و یافته های نوین در علوم کشاورزی و منابع طبیعی، تولید انبوه دوخت انواع البسه ورزشی، افزایش تعداد شرکت های مستقر در مرکز رشد واحد، راه اندازی دفتر بسیج استادان دانشگاه آزاد اسلامی و تصویب طرح های مرکز رشد و... جزء برنامه های این واحد دانشگاهی در سال جاری خواهد بود.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در پایان اظهار کرد: واحد میانه نه تنها یکی از واحدهای پیشرو در ایجاد و گسترش تحصیلات تکمیلی در سطح استان خواهد بود بلکه ارتقای کیفیت آموزش را نیز مورد توجه قرار می دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر