صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۴۲ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
نریمانی:

شخصیت اجتماعی دانش‌آموزان با حضور در مدرسه پایه‌ریزی می‌شود

مدیرکل امور مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی مراغه تأکید کرد که شخصیت اجتماعی فرزندان با حضور در مدرسه پایه‌ریزی و با کمک خانواده با مشارکت در برنامه‌های پرورشی و جمعی شکل می‌گیرد.
کد خبر : 917817

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با اعیاد قربان و غدیر، جشن فارغ‌التحصیلی نوآموزان پیش‌دبستانی سمای دانشگاه آزاد اسلامی مراغه در سالن همایش شهید مالک رحمتی این دانشگاه برگزار و ۱۲۰ نوآموز در مقطع پیش‌دبستانی فارغ‌التحصیل شدند.

مدیرکل امور مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی مراغه در این مراسم، ارتباط بین خانواده و مدرسه را ضروری خواند و اظهار کرد: زمانی برای تربیت این نسل از کودکان موفق خواهیم بود که خانواده در کنار مدرسه و مربیان باشد.

 

کوروش نریمانی اضافه کرد: مربیان مدارس سما همواره کنار تعلیم، برنامه‌های پرورشی کودکان را به جد دنبال می‌کنند و دانش‌آموزان را برای ورود به جامعه آماده می‌کنند.

وی تأکید کرد: شخصیت اجتماعی فرزندان با حضور در مدرسه پایه‌ریزی و با کمک خانواده با مشارکت در برنامه‌های پرورشی و جمعی شکل می‌گیرد.

به گزارش آنا، مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی مراغه با داشتن هفت مدرسه و ۱۳۳ نفر کادر مجرب آموزشی در مقاطع مختلف بزرگ‌ترین مرکز آموزشی غیرانتفاعی شهرستان مراغه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر