صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۲ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
در جلسه شورای شهر تهران عنوان شد؛

حقانی: فروش شهروند غیرقانونی است/ مدیران شهری پاسخگوی مطالبات شهروندان باشند

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تجمع‌هایی که مقابل شورای شهر تهران می‌شود، خواستار پاسخگویی مدیران شهری در موضوع مطالبات مردم شد.
کد خبر : 91769

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد حقانی در دویست و شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: در اکثر روزهای یکشنبه و سه‌شنبه که جلسات شورای شهر برگزار می‌شود گروه‌های مختلفی از مردم حضور پیدا می‌کنند و به حق و ناحق مطالبات خود را از مدیریت شهری با دادن شعار اعلام می‌کنند.


وی با اشاره به اینکه چرا ما پاسخگوی مطالبات و مسائل مردم نیستیم، اضافه کرد: هنگامی که مردم در مناطق درخواست و مطالبه خود را اعلام می‌کنند و به آن توجهی نمی‌شود نهایتاً مجبور می‌شوند در مقابل شورای شهر این تذکر خود را عنوان کنند.


عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: مردم حق دارند مطالبات خود را از شهرداری دریافت کنند و بی‌توجهی مسئولان به این درخواست‌ها نتایج مطلوبی قطعاً نخواهد داشت.


حقانی ادامه داد: نباید با نزدیک شدن به انتخابات تنها مطالبات مردم مورد پیگیری قرار بگیرد و چرا الان به مطالبات مردم پاسخ داده نمی‌شود.


وی یادآور شد: بنده از امانی (معاون برنامه‌ریزی و امور شوراهای شهردار تهران) درخواست می‌کنم یک بار قطعی مطرح کنند که شهروند را فروخته‌اند یا خیر.


عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: بنا بر مصوبه شورای شهر تهران فروش شهروند غیرقانونی است و اگر قرار است در این حوزه اقدامی صورت بگیرد باید از طریق شورای شهر باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر