صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۳۴ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
با حضور دکتر طهرانچی صورت گرفت؛

رونمایی از پوستر جشنواره مشق انتظار در دانشگاه آزاد همدان

پوستر جشنواره ملی مشق انتظار از سری برنامه‌های چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.
کد خبر : 917615

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پوستر جشنواره ملی مشق انتظار از سری برنامه‌های چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در مراسمی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان رونمایی شد.

مهدی مجلسی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در این مراسم اظهار کرد: پس از برگزاری موفق سوگواره شعر نجوا و جشنواره مشق انتظار از سری برنامه‌های علمی، فرهنگی موسسه امامت و مهدویت امسال در استان همدان، دومین دوره جشنواره مشق انتظار برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره مشق انتظار در راستای نشر و ترویج فرهنگ مهدوی و خلق آثار فاخر هنری در دو بخش خوشنویسی (خط نستعلیق) و پوستر در سه سطح دانشگاهیان (استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی)، آزاد (اقشار مختلف جامعه) و دانش‌آموزی برگزار خواهد شد. با توجه به برگزاری دوره قبلی این جشنواره امسال نیز همه ارکان فرهنگی دانشگاه به‌منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره بسیج شده‌اند.

مجلسی بیان کرد: مهدویت و آمادگی برای ظهور، مهدویت و تمدن نوین اسلامی، مهدویت، عهد و همدلی منتظران. آیات و احادیث انتظار از محور‌های جشنواره مشق انتظار در دانشگاه آزاد اسلامی همدان است.بخش اعظمی از هویت اصلی یک جشنواره در پوستر فراخوان آن نهفته بوده؛ به‌ویژه زمانی که این رویداد هنری باشد این موضوع اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند؛ چراکه جذب مخاطبان به جشنواره در اولین گام از طریق جلوه بصری و هنری پوستر اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/

ارسال نظر