صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۰ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

لطفی: در دولت انقلابی، مردم سرمایه‌های اجتماعی هستند

معاون ستاد مردمی‌سازی ریاست جمهوری گفت: گفتمان نامزدهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری از تحریم و مسائل مشابه به مردمی‌سازی تبدیل شده که این موضوع میراث شهید جمهور، آیت الله رئیسی بود.
کد خبر : 917412

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسن لطفی امروز در نشست جهاد تبیین جهت مشارکت در انتخابات که با حضور فعالان اجتماعی، سیاسی و فرهنگی شهرستان داراب برگزار شد، اظهار داشت: مهم‌ترین اصل انتخاباتی در شرایط فعلی مشارکت عمومی است و جهاد تبیین فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باید همین اصل باشد.

وی ضمن تاکید بر جذب حداکثری مردم و ارتقاء مشارکت عمومی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: به مشارکت ۴۰ الی ۵۰ درصد اکتفا نکنیم و چشم انداز ما باید حداقل ۷۰ درصد مشارکت باشد، چرا که رئیس جمهور با مشارکت بالا در عرصه داخلی و بین المللی قوی‌تر جلوه می‌کند.  
 
لطفی تصریح کرد: در موقعیتی که برخی، بعد از دوره ریاست جمهوری خود در دور بعد تایید صلاحیت نشدند، آیت الله رئیسی در راه خدمت به مردم شهید شد.  

معاون ستاد مردمی‌سازی ریاست جمهوری تاکید کرد: آیت الله رئیسی، نگاه خلیفه‌اللهی به مردم داشت و ذوب در مردم بود، بنابراین به حکمرانی مردم با اجازه ولی‌فقیه اعتقاد داشت و بر همین اساس ستاد مردمی دولت شکل گرفت که امور جاری به مردم واگذار شود و نگاه به مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.

وی به گفتمان شکل گرفته از سوی شهید جمهور اشاره کرد و افزود: گفتمان کاندیدا‌های این دوره از انتخابات ریاست جمهوری از تحریم و موارد نظیر این، به مردمی‌سازی تبدیل شده است که این موضوع میراث آیت الله رئیسی بود.
 
لطفی تصریح کرد: موفقیت ایشان بر اساس پیاده سازی دولت اسلامی است و در این مسیر، هرجا که به ضرر مردم بود حتی اگر تبعات داشت، برای رفع زیان و خسران پای کار بود.  

این مسئول تاکید کرد: گفتمان عمومی ستاد مردمی‌سازی دولت، باید با بیانی نرم و توام با جذب همه اقشار عمومی باشد.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری باید بر اساس گفتمان انقلاب باشد، افزود: جهت حضور در انتخابات، وظیفه جمع حاضر این است که قوه تشخیص مردم را در سطح شهرستان داراب بالا ببرند و به آنها رشد فکری بدهند.
 
معاون ستاد مردمی‌سازی ریاست جمهوری اضافه کرد: ستاد مردمی سازی دولت با استفاده از شبکه دستیاران مردمی‌سازی استاندار و دستیاران مردمی‌سازی فرماندار در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها مسائل مردمی سازی را هدایت می‌کند و اکنون دستیاران آن، باید جلوه‌های حضور مردم در عرصه‌های اجتماعی و انتخابات را هدایت کنند.
 
لطفی گفت: در این مسیر می‌توانید چه در شرایط انتخابات و در مراحل بعد، نیاز‌های شهرستان را احصا نموده و به دستیار ستاد مردمی‌سازی در داراب انتقال دهید.

انتهای پیام/

ارسال نظر