صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۲۷ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
با حضور معاون دانشگاه آزاد اسلامی؛

دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا با شهرک صنعتی آراسنج تفاهم‌نامه امضا کرد

دو مورد تفاهم‌نامه همکاری با حضور معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی، بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا و یک شرکت فناور این دانشگاه با شهرک صنعتی آراسنج منعقد شد.
کد خبر : 916950

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد علی‌اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی امروز به همراه اسماعیل زینالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین و معاونان وی از امکانات و زیرساخت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا بازدید کرد.

مسئولان در این بازدید از امکانات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی و سایر امکانات مختلف واحد بوئین‌زهرا در راستای درآمدزایی‌های غیرشهریه‌ای ازجمله استخر پرورش ماهی، مرکز رشد واحد‌های فناور، خط تولید سیستم آبیاری زیرسطحی و شرکت پالا انرژی که تولیدکننده حلال‌های آزمایشگاهی است، دیدن کردند.

در ادامه جلسه‌ای با حضور میهمانان و اعضای هیئت علمی واحد بوئین‌زهرا در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد و علی‌اکبری با قدردانی از امکانات و شرایط مطلوب این واحد دانشگاهی، سیاست‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی درباره مأموریت محوربودن و دانشکده‌های موضوعی متناسب با شرایط، امکانات و ظرفیت‌های منطقه‌ای هر واحد دانشگاهی را بیان کرد.

در ادامه جلسه، تعدادی از اعضای هیئت علمی به بیان نظر خود پرداختند. بعد از جلسه پرسش و پاسخ، با توجه به مأموریت واحد بویین‌زهرا در دانشکده و مأموریت محوری سرای نوآوری مورد تقاضای این واحد دانشگاهی، مسئولان از شرکت «بهسم»، تولیدکننده انواع کود، سم و حشره‌کش مستقر در شهرک صنعتی آراسنج بازدید کردند و درپایان دو تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی بوئین‌زهرا و شرکت بهسم و شهرک صنعتی آراسنج منعقد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر