صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شهرام دبیری:

شورای عالی استان‌ها عصاره جامعه ۱۲۷ هزار نفری شورا‌های کشور است

نشست هم‌اندیشی اعضای شورای عالی استان‌ها با حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان برگزار شد.
کد خبر : 916759

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این نشست، شهرام دبیری رئیس شورای عالی استان‌ها با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور مردمی آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، گفت: رئیس‌جمهور شهید ما، در راه خدمت به مردم به شهادت رسید و قطعاً نام و یاد ایشان و خدمات ماندگار آن عزیز، در حافظه مردم ثبت شده و مردم با حضور در تشییع شهیدان خدمت، نشان دادند، قدردان خادمان خود هستند.

وی با خیرمقدم به سردار دهقان رئیس بنیاد مستضعفان، گفت: ایشان از مدیران توانمند، خوشفکر و انقلابی کشور هستند که در مسئولیت‌های مختلف، خوش درخشیده و منشأ خدمات فراوان به نظام و مردم بوده‌اند.

رئیس شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: شورای عالی استان‌ها، بالاترین نهاد شورایی کشور است که ۷۵ عضو دارد و عصاره جامعه ۱۲۷ هزار نفری شورا‌های کشور هستند.

دبیری خاطرنشان کرد: مأموریت‌های شورای عالی استان‌ها و بنیاد مستضعفان به هم نزدیک است؛ بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت‌زدایی، در زمینه مسکن محرومان، فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی، سلامت، اشتغال زایی اقدامات موثر و ماندگاری انجام داده است و شورای عالی استان‌ها نیز وظیفه رفع تبعیض را دارد که این خود باعث می‌شود، بتوانیم همکاری خوبی در کنار هم داشته باشیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها در پایان، تصریح کرد: ما در شورای عالی استان‌ها اعلام آمادگی می‌کنیم در کنار بنیاد مستضعفان باشیم و در تعامل با یکدیگر، رضایت مردم را جلب کنیم و هدف همه ما هم این است که مردم رضایت داشته باشند و امیدشان به نظام بیشتر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر