صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تسهیل فعالیت‌های نگارخانه‌داران از طریق مراجعه به درگاه ملی مجوز‌ها

علی هوشمند، معاون امور هنر‌های تجسمی اداره کل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خدمات ارائه‌شده در درگاه ملی مجوز‌ها را گامی موثر در مسیر تسهیل و تسریع فعالیت‌های نگارخانه‌داران دانست.
کد خبر : 916196

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی هوشمند با اشاره به مزایای بهره‌مندی از خدمات ارائه‌شده در درگاه ملی مجوز‌ها گفت: هم‌اکنون امکان ثبت و ساماندهی نگارخانه‌ها در بستر برخط درگاه ملی مجوز‌ها میسر شده و اداره کل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ از تداوم این روند، استقبال و حمایت می‌کند.

او افزود: از جمله مهم‌ترین خدمات ارائه‌شده در درگاه ملی مجوز‌ها برای نگارخانه‌داران، صدور مجوز تاسیس و تمدید فعالیت نگارخانه است. از سوی دیگر، مراجعه به این سامانه موجب تسهیل و تسریع امور نگارخانه‌داران می‌شود؛ چراکه تمامی استعلامات به صورت برخط صورت می‌پذیرد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری و صرف زمان و هزینه نیست.

هوشمند یادآور شد: یکی دیگر از اتفاقات مهمی که در بستر درگاه ملی مجوز‌ها رخ می‌دهد، ثبت گزارش فعالیت‌های نگارخانه‌هاست. علاوه بر این، حذف امضا‌های طلایی و ارتقای سلامت اداری که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت مردمی محسوب می‌شود نیز از دیگر نتایج و ثمرات بهره‌مندی نگارخانه‌داران از خدمات درگاه ملی مجوز‌ها به شمار می‌آید.

گفتنی است که درگاه ملی مجوز‌ها به نشانی www.mojavez.ir آماده ارائه خدمات برخط به عموم نگارخانه‌داران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر